20.Bölüm

1.4K 110 36
                                    

İyi okumalar

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Masanın üstündeki telefon ısrarla çalarken, Akay eline aldı telefonu ve sessize aldı. Asaf, kardeşine bakarken, elindeki telefonun onun olmadığını farketti.

"O telefon kimin?" dedi. Telefonun kılıfı çok tanıdık geliyordu Asaf'a. Ama çıkaramıyordu bir türlü kimde gördüğünü. "Daha önce de gördüm sanki?" dedi şüpheyle. Akay, sessizce yutkunup abisine baktı.

"A-arkadaşım gelmişti bugün de. Unutmuş giderken." dedi. Telefon elinde tekrar çalmaya başladı. Akay, telefonla bakışırken, Asaf kardeşine söylendi.

"Öf aç şunu car car ötüyor kafam şişti." dedi ve bu sesi nerede duyduğu aklına geldi. Geçenlerde, asansörde Ezrak'ın telefonu çalmıştı. Aynı şekilde çalıyordu. Telefonun kılıfını da o zaman görmüştü. Parçaları birleştirince, oluşan görüntü, Ezrak'dı.

Akay, telefonla konuşup kapattıktan sonra, kardeşine baktı Asaf.

"Buraya gelen arkadaşının adı ne?" diye sordu. Akay, bu soruyla afalladı ve tekrar yutkundu. Abisinin ilişkisini öğrenmesi için henüz erken diye düşünüyordu.

"Şey..." dedi ve o sırada Asaf'ın odasından ses geldi. İkili odaya gitti hızla. Alkın yataktan kalkmış ama dengesini kaybedip tekrar düşmüştü. Asaf ve Akay, Alkın'ı kucaklayıp, yatağa yatırdılar gelişi güzel bir şekilde.

Akay, esnedi ve tekrar konuştu. Abisi de telefon meselesini unutmuş görünüyordu.

"Benim uykum yarım kalmıştı. Uyumaya gidiyorum ben. İyi geceler." dedi ve kaçar gibi gitti odasına. Asaf, bir süre kardeşinin arkasından baktı. Daha sonra, hâlâ havluyla olduğunu farkedip, üstünü giyinmeye başladı. Nasılsa, Alkın bey uyuyordu. Rahat rahat giyindi pijamalarını.

Giyindikten sonra, kendine yer hazırlamak için dolaptan yorgan aldı ve yorganı yere serdi. Yastıklarından birini alıp, yere bıraktı ve diğer yorganı da açıp, yere koydu. Daha sonra, Alkın'ı düzgün bir şekilde yatırmaya karar verdi.

Yatağın diğer tarafına çıkıp, Alkın'ı çekiştirerek düzeltmeye çalıştı. Bir süre güçlükle çekiştirdi ve sonunda düzeltebildi. Tam kalkacakken, nasıl olduğunu bile anlamadan, Alkın, Asaf'ın bileğinden tutup kendine çekti ve dudaklarını Asaf'ın dudaklarına bastırdı.

Alkın ne yapıyorsun kendine gel oğluşum 🤭

Yorumlarınızı bekliyorum bebeklerim

Sizleri seviyorum 💙

AŞK OYUNU (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin