İyi okumalar
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Asaf ve Alkın, güzel dakikaların ardından, Alkın'ın odasındaki uzun koltukta oturuyorlardı sarmaş dolaş. Asaf, Alkın'ın omuzuna koymuştu başını. Alkın, bir kolunu Asaf'ın omuzuna uzatmıştı. Eliyle, omuzunu okşuyordu yavaş yavaş. Asaf da bir kolunu, Alkın'ın beline sarmıştı.
"Şimdi anlatacak mısın bana dört gündür neden soğuk yaptığını?" diye sordu Alkın yumuşak bir sesle. Asaf, Alkın'ın omuzundan kaldırdı başını ve Alkın'a dönük oturdu koltukta. Alkın'da doğruldu ve Asaf'a dönük oturdu.
"Bir kadın gördüm yanında. Çok samimi gibi duruyordunuz. Üzüldüm biraz." dedi. Alkın, Asaf'ın alnına düşen saçlarını okşadı geriye doğru atarken.
"Aile dostumuzun kızları. Kardeş gibi büyüdük. O gün beni ziyarete gelmiş. Haberim yoktu. Birlikte yemeğe çıktık. Sonra asıl niyetinden bahsedince, kibarca anlattım ona birlikte olamayacağımızı." dedi Alkın.
"Ama çok samimi görünüyordunuz." dedi Asaf. Alkın, Asaf'ın elini tuttu ve cevap verdi.
"Evet çünkü ben onu kardeşim gibi görüyordum hep. İçimde art niyet beslemedim. Başka gözle de bakmadım bugüne kadar. Ayrıca, tüm bunlar olmasaydı da, yine olmazdı onunla." dedi Alkın. Bunları anlatırken, direkt olarak Asaf'ın gözlerine bakıyordu. Yalan söylemediğini bilsin istiyordu.
"Neden?" diye sordu Asaf. Alkın, elini Asaf'ın yüzüne çıkardı ve gülümsedi, yanağını okşarken.
"Çünkü seni seviyorum ben. Gözüm sadece seni görüyorken, nasıl olurum başkasıyla? Kalbim Asaf diye atarken, ben nasıl olur da Handanla birlikte olurum? Hım?" dedi yumuşak bir sesle. Asaf'ın, zaten hiç yavaşlamayan kalbi, mümkünmüş gibi daha da hızlandı. Başını utançla çevirdi. Alkın gülümseyerek bakıyordu sevdiği bedene. Bakışlarında, saf aşk vardı. Asaf'a duyduğu büyük aşk.
Kısa oldu çünkü geçiş bölümü.
Diğer bölümü, daha uzun tutmaya çalışacağım 🌸
Öpücükler 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU (BxB)
Romance*TAMAMLANDI* 05...: Duydum ki hakkımda konuşuyormuşsun sağda solda. O dilini koparır sana yediririm adam ol! Ezrak: Sen kimsin amk? Kim olduğunu bile bilmiyorum? 05...: Şu dakikadan sonra Azrailinim artık. *** Eşcinsel Hikaye. 05.09.2021 - 17.12.2021