İyi okumalar
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Asaf
İşlerimi tamamen bitirip, dosyaları da toparlayıp masama koydum. Kravatımı gevşetip derin bir nefes aldım. Bugün de bitmişti sonunda. Tam ceketimi giyip kapıdan çıkacaktım ki, Ezrak'la yüz yüze geldim. Beni görünce korkuyla irkildi."Ya ne çıkıyorsun öyle birden? Ödümü kopardın." dedi gözleri büyüyerek bana baktı.
"Sen de ne arıyorsun kapımın dibinde?" dedim kapıdan çıkarken. Üstünü başını düzeltip cevap verdi.
"Akşam Akay'ı dışarı çıkarmak istiyorum. Olur mu?" dedi. Kendimi tutmasam gülecektim şu haline. Resmen benden izin istiyordu.
"Sen şimdi benden izin mi istiyorsun?" diye sordum asansöre doğru ilerlerken. O da yanımda ilerliyordu benimle birlikte.
"Yani öyle de denebilir. Şartlar değişti sonuçta. Artık ilişkimizi biliyorsun. Akay, haberin olması gerektiğini söyledi." dedi. "Bu arada Akay 23 yaşında. Sal şu çocuğu biraz." diye de ekledi.
"Akay 23 yaşında olabilir ama buna rağmen benim kardeşim. Çok zor zamanlar geçirdik. O yüzden onu salamam." dedim ciddiyetle. Üvey baba bozuntusu yüzünden, Akay cidden zor zamanlar geçirmişti. Tabii ben de.
Dediklerime karşılık Ezrak sadece başıyla onayladı. Akay'a değer verdiğini görebiliyordum. Bunu, dün gece de karşıma cesurca dikilerek kanıtlamıştı.
Asansör gelince beraber bindik. Boş gelmişti ve sadece biz vardık asansörde. Tam kapı kapanırken, bir el kapıdan içeri girdi ve kapının kapanmasını engelledi. Kapı tekrar açılırken, bu kişinin Alkın olduğunu gördüm. Hemen yüzümde güller açtı onu görünce.
"Selam beyler." diyerek asansöre bindi ve bizim basmayı unuttuğumuz eksi bir katına bastı. Biz de selamına karşılık selam verirken, asansör dördüncü kattan aşağı doğru iniyordu yavaş yavaş.
"Eve mi gideceksin abi?" diye sordu Ezrak, Alkın'a. Onları böyle görünce çok garip gelmişti bana. Bugüne kadar hiç renk vermemişlerdi.
"Yok." dedi ve bana baktı. "Mükemmel biriyle yemeğe çıkacağım." diye cevap verdi. Ben utançla gülümserken, Ezrak ıslık çalmıştı.
"Oo siz olmuşsunuz. Ben de sevdiceğimle buluşacağım." dediğinde, bakışlarım Ezrak'ı buldu. O da bana bakıp devam etti. "Değil mi Asaf?" diye sorunca, kendimi daha fazla tutamayıp güldüm.
"Tamam tamam. Ama fazla gecikmeyin. Kendinize de dikkat edin." dedim. O sırada, 'Kat eksi bir.' diyen mekanik ses yankılandı ve kapı açılmaya başladı yavaş yavaş. Ezrak da bana cevap verdi.
"Tamam kayınço. Sen merak etme." dedi ve hızla çıktı asansörden. Biz de Alkın'la çıkıp, koşar adımlarla arabasına giden çocuğun arkasından baktık şaşkınlıkla.
"Kayınço mu dedi o?" diye sordu Alkın. Başımla onayladım.
"Tam olarak öyle dedi. Senin kardeşin tam bir manyak cidden." dedim ve kravatımı çekiştirerek çıkardım. Alkın da kıkırdayıp cevap verdi.
"Daha yeni mi anladın?" dedi ve yürümeye başladı. Ben de kravatımı ceketimin cebine tıkıştırdım ve arabama yöneldim. Alkın, arkasına dönüp bana seslendi. "Nereye? Hani takılacaktık?" diye sordu. Arabamı açıp, çantamı koydum ve Alkın'a döndüm.
"Dışarıdaki otoparka bırakacağım. Gece burası kapalı olacak." dedim. Gülümseyip yanıma geldi.
"Önemi yok. Ben bırakırım seni." deyip, dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu ve bileğime sardı elini. "Hadi gel bakalım." diyerek arabasına doğru çekiştirdi. Kapıyı açtı ve ön koltuğa geçince, kapıyı kapattı. Bu hareketine düşmüştüm. Çok nazik bir hareketti.
Ben emniyet kemerini takarken, o da yerleşti yerine. Kemerlerimizi taktıktan sonra, arabayı çalıştırıp, şirketin otoparkından çıktık.
"Şimdi seninle çok özel ve güzel bir yere gideceğiz. Belki bu gece orada kalırız. Olur mu?" diye sordu. Neresi olduğunu bilmiyordum. Pek de umursamıyordum ama Akay evde tek kalacaktı.
"Akay evde tek kalamaz. Alışkın değil." dedim. Elimi tutup gülümsedi.
"Ezrak'ı ararım ben. O da sizde kalır. Seve seve kabul edeceğinden eminim." dedi. Kuzuyu, kurda emanet etmekti bizimkisi. Benim tereddüt ettiğimi görünce, tekrar konuştu. "Ezrakdan Akay'a zarar gelmez. Cidden seviyor onu. Gerekirse bütün gece gözünü bile kırpmaz. Ezrak, o konularda çok güvenilirdir." dedi. Sonuçta, Ezrak'ı benden iyi tanıyordu. Bir geceden bir şey çıkmazdı.
"Olur o zaman." deyiverdim. Gülümsemesi büyüdü ve şarkı açtı.
"Şimdi keyfim ikiye katlandı işte." dedi ve elimin üstüne öpücük bıraktı. Ölecektim... Alkın bana kesinlikle çok iyi geliyordu...
Yorumlarınızı bekliyorum
Öpücükler öpücükler 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU (BxB)
Romance*TAMAMLANDI* 05...: Duydum ki hakkımda konuşuyormuşsun sağda solda. O dilini koparır sana yediririm adam ol! Ezrak: Sen kimsin amk? Kim olduğunu bile bilmiyorum? 05...: Şu dakikadan sonra Azrailinim artık. *** Eşcinsel Hikaye. 05.09.2021 - 17.12.2021