İyi okumalar
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
"Asaf senin ne işin var burada?" diye sordu Ezrak şokla. Asaf sinirle, kısa bir gülüş sundu.
"Evimde ne işim var öyle mi? Kendi evimde? Asıl senin ne işin var lan burada it?!" dedi ve üstüne yürüdü. Akay, silkinip kendine geldi ve abisini engellemeye çalıştı.
"Abi dur lütfen sakin ol." diyordu Asaf'ın beline sarılmıştı resmen. Asaf, bir yandan kardeşinden kurtulmaya çalışıyor, bir yandan da Ezrak'a saldırmaya çalışıyordu.
"Öldüreceğim ulan seni! Kardeşime mi göz diktin lan şerefsiz?!" diye söyleniyordu öfkeli bir şekilde.
Ezrak, o engamede eşofmanı giymeyi başarmış ve tişörtü üstüne geçirip cevap verdi Asaf'a.
"Asafcığım biz medeni insanlarız..." dediği sırada, Asaf, Akay'ın kollarından kurtulup, Ezrak'ın yakasına yapıştı.
"Evet, medeni insanlarız. Ben de zaten seni medeni bir şekilde döveceğim." dedi ve tam elini kaldırmışken durdu. Ezrak, gözlerini kapatmış, gelecek hamleyi bekliyordu. Asaf, yumruk atmadan önce, Akay'a doğru konuştu. "Bu it sevgilin mi senin?" dedi. Akay mırıldanarak onayladı. Ezrak da bu süre içinde gözlerini açmıştı. Asaf, Akaydan aldığı cevaptan sonra, Ezrak'a baktı. "Seni sevgilinin önünde dövmeyecek kadar medeniyim. O yüzden, hesabını yarın keseceğim. Şimdi git buradan!" dedi öfkeyle ve yakasını bıraktı.
Ezrak, Asaf bıraktıktan sonra üstünü düzelterek Asaf'a baktı.
"Gitmeyeceğim Asaf. Biz yanlış bir şey yapmadık tamam mı? Kardeşini seviyorum diye dövecek misin? Döv. Öldür istersen. Ama ben yine de Akay'ı sevmeye devam edeceğim." dedi. Aslında, Asaf'ın hoşuna gitmişti Ezrak'ın bu cesur tavrı. Kardeşini gerçekten sevdiğini anlamıştı.
"Siz şimdi salona gidin. Ben hemen geleceğim." dedi Asaf, Akay ve Ezrak'a. İki sevgili, aynı anda odadan çıktılar ve salona geçtiler.
"Abimin karşısında nasıl durdun ya? Bir kez daha aşık oldum sana." dedi Akay, gözlerinin içi gülerek. "İnşallah abim çok kızmaz." dedi yüzünü asarak. Ezrak, sevgilisinin yüzünü okşadı.
"Hiçbir şey olmayacak. Bana güven." dedi ve oturdular koltuğa. O sırada, Asaf da biraz sakinleşip gelmişti. Tam karşılarındaki berjere geçip oturdu. Ellerini koltuğun iki kenarına yerleştirip, ikiliye baktı.
"Anlatın bakalım. Bu ilişki ne zamandır var?" dedi. Sesi oldukça sakin çıkıyordu. Akay cevap verdi.
"Üç aydır." dedi. Asaf, yanaklarının içini ısırıyordu. İçi içini yese de, kardeşine kıyamıyordu.
"Üç aydır demek." dedi ve kalktı koltuktan. Tam karşılarına dikildi ve kardeşine baktı.
"Ulan Akay. Koskoca şehirde başka adam mı kalmadı da gittin bunu buldun?" dedi ve Ezrak'a çevirdi bakışlarını. "Ya sen? Koskoca şehirde, kardeşimi nasıl buldun a.ına koyayım aklım almıyor lan! Başkasından duysam güler geçerdim. Şu hale bak!" dedi. Hem çok şaşkın, hem de sinirliydi. Az önceki kadar değildi tabiki.
"Asafcığım şunun şurasında eniştem oluyorsun. Bence büyütmeye gerek yok. Homofobik olmadığını biliyorum." dedi Ezrak sakince. Asaf, kafasını havaya çevirip, burun kemerini sıktı ve dediği şeyi idrak edince, Ezrak'a çevirdi bakışlarını.
"Enişten mi oluyorum? Ne eniştesi lan?" dedi anlamamış bir şekilde bakarak. Ezrak, Asaf'a bakıyordu hâlâ.
"Alkın'la ilişkin olduğunu biliyorum." dedi Ezrak. Emin değildi aslında ama Asaf'ın şu anki yüz ifadesinden sonra, emin olmuştu. Beklediği bir şey olduğu için şaşırmamıştı da.
"O-o ne alaka? An-layamadım?" dedi Asaf zoraki bir şekilde. Ezrak, gülümseyip cevap verdi.
"Alkın sana anlatmadı mı hâlâ? O benim abim. Yani öz değil ama üvey de olsa abim oluyor. Hiç dikkat etmedin mi? Soy adlarımız aynı." dedi. Asaf, duyduğu şeyin şokuyla, kalakalmıştı olduğu yerde.
"N-Nasıl yani? Kardeşsiniz yani? Akay'la ben gibisiniz yani?" dedi. Ezrak, gözlerini devirip cevap verdi.
"He Asaf he. Kardeşiz. Akay'la sen gibiyiz." dedi. Asaf, hiç beklemiyordu bunu. Şok olmuştu. Yıllardır aynı yerde çalışıyorlardı ama bunu hiç farkedememişti.
Ezrak ise, hamlesinde başarılı olmuş, Asaf'ın gazabından kurtulmuştu. En azından şimdilik...
Yorumlarınızı bekliyorum
Sizleri seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU (BxB)
Romance*TAMAMLANDI* 05...: Duydum ki hakkımda konuşuyormuşsun sağda solda. O dilini koparır sana yediririm adam ol! Ezrak: Sen kimsin amk? Kim olduğunu bile bilmiyorum? 05...: Şu dakikadan sonra Azrailinim artık. *** Eşcinsel Hikaye. 05.09.2021 - 17.12.2021