EJOY YEA!THIS IS THE NEW CHAPTER. THANKS FOR WAITING.
Terlihat sekarang ini bahawa Alixander sedang duduk di singgah sananya dengan tenang namun penuh dengan aura kepimpinan. Dia menatap ke semua anak buahnya yang sedang menatapnya dengan saksama dan berdispilin. Kemudian, Alixander memandang Mikleo. Mikleo yang faham itu lantas memberikan Ali laporan yang diminta oleh Ali sebelum ni.
"Ini laporan lengkapnya Pheonix," kata Mikleo sambil menghulurkan tablet yang tercatat segala pokok pangkal permasalahan mereka kali ini dengan lengkap. Ali tersenyum sinis membaca laporan itu lalu memberikan kembali tablet itu kepada Mikleo. Kemudian dia berdiri dan mula berkata.
"Baiklah...Hari ni kalian semua kena ikut aku untuk 'bermain' sebentar dengan seekor tikus kecil. Jadi semuanya sudah siapkan?" tanya Ali suara yang tegas. Mereka semua tersenyum senang mendengar bahawa mereka akan ikut sang Pheonix 'bermain' hari ini.
"Beres semua Pheonix!," sahut anak buah Ali semangat. Ali tersenyum senang dan mula memamerkan wajah psikonya.
"Let's begin the show to the idiots,"
Markas Blue Venom – musuh Ali,
"Helloww bastards! How are you traitor? Masih bernafas kah? Ke dah nazak? Hehehe," pekik Ali sebaik sahaja dia melangkah masuk ke dalam markas musuhnya. Dia memandang sinis ke arah pengkhianat Demon Phantom yang sedang melutut di depannya dengan luka penuh di seluruh badan.
"Ck! Cara kau khianati kami tu macam kau tu dah hebat sangat...Tapi ni je yang kau mampu untuk pertahankan markas kau? Tak sampai 3 minit pun pasukan aku dapat takluk kau punya tempat ni tau...menyedihkan betullah," ejek Ali. Sedangkan pengkhianat itu hanya tertunduk lemah di hadapannya. Ali menyamakan kedudukannya dengan pengkhianat tu dan berbisik di telinga pengkhianat itu.
"Kau dah salah cari lawanlah orang tua...Memang aku kecik dan nampak lemah, tapi kau terlalu meremehkan aku lah. Aku cukup benci dengan pengkhianat macam kau ni tau orang tua. You know what? You've make a demon awaken," kata Ali dengan senyum mengerikan. Kemudian Ali berdiri dan mendekati salah satu orang bawahan setia pengkhainat itu.
"Disebabkan kau yang selalu memandang rendah dekat aku, mari aku tunjukkan kepada kau macam mana caranya aku 'bermain' dengan seorang pengkhianat dan musuhku," kata Ali dalam nada yang ngeri. Mikleo, Ethan dan bawahan Ali yang lain juga turut merinding. Mereka tau benar apa yang akan terjadi selepas ni. Jadi mereka menjauhkan diri mereka sedikit daripada kawasan Ali mahu 'bermain'. Ali mencangkung di hadapan anak buah pengkhianatnya itu dengan senyuman mengerikan.
"So, shall I start with you first? Let's play with me!,"
Sementara itu di rumah Ali,
Gabriella berjalan turun dari biliknya dan menuju ke arah sepupunya yang sedang menikmati acara TV dengan tenang. Gabriella mengerutkan dahinya apabila mendapati kelibat Ali tiada di situ dan mengambil keputusan untuk bertanya kepada mereka.
"Ali mana?," tanya Gabriella sambil melabuhkan tubuhnya di atas sofa bersebelahan Kevin yang sedang fokus menonton TV dengan mengemil snack kegemarannya.
YOU ARE READING
MY OVERPROTECTIVE MAFIA FAMILY
Teen FictionAli bin Ghazali. Dia ialah seorang Ejen MATA yang sering dibuli dan dipandang rendah. Namun disebalik itu, dia merupakan insan kesayangan bagi seluruh ahli keluarganya. Dia memiliki sebuah keluarga yang merupakan dari susur galur THE DEMON ASSASINS...