C35-Ariana Rose Ghazali

364 18 6
                                    

Our precious preview for upcoming chapter,

.

.

.

"Huh? Who's that hyung?" – Preview C35

"Huhu! Kak Ariana! Ali rindu sangat dengan akak! Kenapa buat buat tak kenal Ali sebelum ni? Akak kejam!" – Preview C36

"Pheonix...Are ready to die now?" – Preview C36

"XANDER! IAN!" – Preview C37

.

.

.

Flashback precious chapter,

.

.

.

"Don't worry anymore guys! Strating from now on, We're more stronger than before. Kalau dulu mereka yang menjadi pemangsa, kali ini kita pula yang akan jadi pemangsa!" kata Ali dengan senyuman sinis.

"GOT IT, PHEONIX!"

.

.

.

Okay guys...Jom kita mulakan chapter ini. Sekali lagi maaf atas segala gendala untuk pengupdate-an chapter ini. Diharapkan chapter ini dapat mengubati penasaran anda semua..ceyyy...Hahaha...Okaylah! Jom kita mulakan! Selamat membaca semua!

















Ali pov's

Aku gembira apabila mendengar pekikan semangat daripada kawan-kawan aku itu. sungguh suasana seperti inilah yang aku sangat rindukan! Aku memandang satu persatu wajah sahabatku yang sedang bergurau senda itu dengan perasaan yang gembira tak terkata.

"Aku pun rindu suasana seperti ni, Xander. Kita semua rindukannya," kata Mikleo seara tiba-tiba kepadaku. Aku memandang mereka semua yang sedang memandangku dengan senyuman. Aku terkekeh geli.

"Ya...Rindu sangat!," kataku sambil bersandar di sandaran kerusiku dan memejamkan mataku dan mendengar suara tawa sahabatku dengan tenang. Namun, baru sahaja aku mahu terlena...aku teringat akan Mikleo dan Ethan. Aku membuka mataku semula dan memandang keduanya.

"Leo...Han...Tadi korang masuk tergesa-gesa kenapa? Aku lupa nak tanya tadi," tanyaku. Seketika Mikleo dan Ethan menepuk dahi mereka serentak. Tindakkan Khas jika mereka terlupa akan sesuatu hal. Dengan cengiran mereka mendekatiku dengan membawa sebuah file. Aku mengangkat keningku tidak mengerti. Tanganku terulur menyambut file yang diberikan oleh Mikleo. Noah dan Ian juga serentak mendekati kami bertiga.

"Hehe..Sorry...Seronok sangat tengok mereka berdua kembali sampai kami lupa hal ni! Hehe, okay sebenarnya tadi...kami nak berjumpa dengan kau sebab....." kata Mikleo dengan serius. Aku mendengarnya dengan teliti dan seringai mengerikan di wajahku.

MY OVERPROTECTIVE MAFIA FAMILYWhere stories live. Discover now