YOWWW! HELLO GUYS...
THIS IS THE NEW CHAPTER. HOPEFULLY YOU CAN ENJOY IT!
"Argh...!! Drago Hyung calm down hear our explaination first," kata Kevin tersekat sekat kerana kolar baju nya dicengkam kuat oleh Drago yang sedang dalam mode merbahayanya. Drago cukup murka apabila mengetahui tentang keadaan Ali. Dia menarik nafas kasar dan mula melepaskan kolar baju Kevin. Orang lain yang berada di sekitarnya mulai melepaskan nafas lega.
"Fine! I'll give you ten minutes..ten minutes to tell me what the hell is going on here to Ali!," kata Drago dengan suara terendam. Alex dan Triplets Lord mula menceritakan apa yang sedang berlaku dan telah berlaku kepada Ali.
Setelah 10 minit,
Setelah Drago mendengar cerita mereka, dia kembali naik angin lalu menumbuk pokok yang terdapat di halaman hospital itu sehingga tumbang. Semua pesakit, doktor serta nurse terkejut dengan reaksi Drago. Tapi mereka tidak berani nak menegur Drago. Siapa yang tak kenal dengan Drago? Dia ialah ketua kepada Geng Mafia serta Assasin's yang paling merbahaya di dunia selepas Pheonix.
Setelah beberapa saat berdiam diri, Drago bangun dari duduknya dan memandang Alex dan Triplets Lord dengan pandangan sendu.
"Haih...Maafkan hyung dengan sikap hyung tadi. Hyung Cuma betul-betul tak dapat menahan marah tadi. Korang pun tahu kan kalau hyung cukup tak suka Ali terluka lagi-lagi selepas kejadian tu," kata Drago perlahan. Mereka berempat tersenyum kecil. Alex tersenyum dan menepuk perlahan bahu abang sepupunya itu.
"It's okay hyung...kami pun faham perasaan hyung," kata Alex dan disetujui oleh kembar bertiga itu.
"Hmm..Ali macam mana? Dia okay tak?," tanya Drago semula.
"Un-i johgedo joh-asseubnida (untungnya dia baik-baik sahaja)," kata Keith dalam bahasa negara kelahiran Drago. Drago menganggukkan kepalanya lega.
"Dimana wad Ali? Hyung nak lihat dia," tanya Drago. Keith membawa Drago menuju ke arah wad Ali. Ketika mereka masuk, Ali masih lagi sedang tidur. Drago mendekati katil Ali manakala Alex dan Triplets Lord pergi meninggalkan mereka berdua bersendirian dan melepak di cafe hospital.
Drago melabuhkan dirinya di kerusi yang terletak di sebelah katil Ali. Dia menggengam erat tangan Ali yang dipasang infus dan meletakkan kepalanya di sisi katil Ali. Dia menghelas nafasnya dengan berat.
"I'm sorry Ali...I'm not around you and cause this to yourself," gumam Drago lirih. Kemudian, dia turut terlelap di sisi katil Ali akibat lelah dari lapangan terbang tadi belum lagi hilang.
Sementara itu di Jepun,
Kelihatan seorang wanita dewasa sedang memerhati laporan yang telah disediakan oleh pembantunya dengan teliti. Senyuman mengerikan terukir dibibirnya. Dia meletakkan laporan itu di atas mejanya dan menghirup teh herba yang tersedia di situ dengan tenang. Dengan lambat dia mengambil pistol yang sedia ada di betisnya dan halakan kepada mangsanya yang berlutut tidak jauh darinya itu. Dalam hitungan detik, nyawa orang itu melayang.
"Gomi o ochitsuite kirei ni shiagemasu (bereskan mayat tu dengan tenang dan bersih)," kata perempuan badass itu. Beberapa orang bawahannya mula menjalankan tugas mereka. Perempuan itu menghadap tingkap markasnya dengan senyuman licik.
"So, you wanna play? Alright, we're going to rock you until death," katanya. Kemudian ruangan mereka itu dipenuhi dengan gelak ketawa yang mengerikan. Semua orang bergedik bulu romanya apabila mendengar tawa ketua mereka itu. Mereka tahu pasti lepas ni kerja mereka akan bertambah 10 kali lipat.
Kembali di Hospital Cyberjaya,
Ali terbangun dari lenanya setelah beberapa jam tidur. Dia melihat di sekelilingya namun tiada sesiapa. Tetapi ada seseorang sedang tidur di sisinya sambil menggengam tanganya erat. Ali cuba bergerak sedikit untuk bersandar ke katilnya namun, gerakannya menyebabkan orang itu terbangun. Ali hanya mendiamkan dirinya dan melihat orang itu. Matanya terbuntang apabila melihat gerangan lelaki itu.
"Abang Boboiboy!," jerit Ali riang. Boboiboy / Drago yang sedikit mamai agak terkejut dengan jeritan gembira Ali. Dia memandang Ali yang sedang tersenyum manis itu dengan wajah yang senang. *Okay...Startfrom here, Ryn akan guna nama Boboiboy sahaja kalau tiada urusan mafia ya*
"Owh...Ali dah bangun? Macam mana badan Ali? Ali okay tak? Ada sakit kat mana-mana ke?," tanya Boboiboy dengan kalut. *info untuk kamu para readers ye...Nama sebenar Drago itu ialah Boboiboy, namun hanya Ali seorang sahaja yang memanggilnya Boboiboy sedangkan orang lain memanggilnya Drago*
Ali tersenyum senang melihat abang sepupu terbaiknya itu. Air mata kegembiraan mengalir di pipinya. Namun, hal itu membuat Boboiboy panik. Dia dengan hati-hati memeriksa badan Ali.
"Ali! Ali okay ke tak ni? Kenapa menangis? Ali sakit ke sayang? Please cakap kat hyung kat mana sakit," kata Boboiboy kalut. Ali ketawa kegirangan.
"Ali tak sakit mana-mana pun la Abang," kata Ali. Boboiboy hairan.
"Dah tu..kenapa menangis sayang?," tanya Boboiboy kalut. Ali menarik tangan Boboiboy perlahan dan memeluknya.
"Ali hanya gembira sangat tengok hyung ada kat sini. Ali betul-betul rindukan hyung terbaiiik Ali ni," kata Ali sambil mengeratkan pelukkannya. Boboiboy yang mendengar tu pun tersenyum senang lalu dengan cepat dia membalas pelukkan Ali tak kalah eratnya.
"Aduii la Ali oii...kamu ni buat hyung panik tau tak? Mati-mati hyung ingat kami sakit ke apa," kata Boboiboy. Dia memeluk Ali dan mengerakkan badannya ke kiri dan kanan seperti mendodoi Ali. Ali betul-betul gembira! Bertahun lamanya dia tak bertemu dengan hyungnya yang seorang ni. Selepas itu, mereka bersembang rancak dan bermain bersama-sama dengan gembira. Kemudian, Dr Ghazali, Alex dan Triplets Lord masuk dan bergabung dengan mereka berdua.
TBC
CONTINUE OR UNPUBLISH? THANKS FOR READING MY BOOK AGAIN.
RYN,
AUTHOR MOMF.
YOU ARE READING
MY OVERPROTECTIVE MAFIA FAMILY
Teen FictionAli bin Ghazali. Dia ialah seorang Ejen MATA yang sering dibuli dan dipandang rendah. Namun disebalik itu, dia merupakan insan kesayangan bagi seluruh ahli keluarganya. Dia memiliki sebuah keluarga yang merupakan dari susur galur THE DEMON ASSASINS...