35. fejezet: Jó és rossz behatolók

196 10 0
                                    


A testem szédülni kezdett.

Elém villant, ahogy vérben fürödve néz fel rám mély, sötét szemeivel.

.....már nem láttam mást csak azt a mélységes feketeséget.....

Szemem becsukódott....de még éreztem, ahogy neki csapódok a padlónak.

Valami.... valami nincs rendben...

----------------------------------------------

Péntek 21:35 (Iida szemszöge)
Városháza környéke
______________________________

Sikerült....

Matsumevel hosszú telefonbeszélgetést folytattunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Matsumevel hosszú telefonbeszélgetést folytattunk. Megvitattuk hogyan tovább, mik a lehetőségeink. De a kemény munka kifizetődött, sikerült megoldanunk, hogy legyen még 20 perc láthatatlanságom.

Az övet most magamra szereltem, a kesztyűket kezeimre húztam, a fővezetéket pedig a lábam motorjához csavaroztam. Ha tudom működtetni egy helyben a motort akkor elméletileg az energiaáramlás biztosított.

A biztonság kedvéért, halkan osonva caplattam fel az első emeletre. Feljutva pedig a kis ajtóhoz siettem, ahova Present Micet láttam berohanni.

Az ajtó résnyire nyitva állt, ezért könnyen átférkőzhettem rajta, úgy hogy ne vegyenek észre.

Bent, az iskolában tanító tanárok nagy része foglalt helyet. Név szerint: Present Mic, Midnight, Cementoss, Thirteen, Snipe, Power Loder, Recovery Girl. Valamint itt foglalt helyet a rendőr-főkapitány, Gran Torino és természetesen All might maga is.

Egy szűkebb baráti kör, All mighthoz közelebb állok csoportja.

- Van egy olyan sejtésem, hogy valamit még szeretnél mondani nekünk.- mondta lassan Recovery Girl.

-Igen, aggaszt valami...- ült le gondterhelten a tölgyfa asztalhoz. A gyűlés... hát megszavazta ugyan a Védelmi Különítmény megszervezését... azonban nem hiszem...hogy ez merőben orvosolja a problémát.

-Egyetértek.-ráncolt össze vékony, kecses szemöldökét Midnight.- Amiben hiányt szenvedünk nem az erő és a rendezettség hanem a...

- Kevés információ. Úgy van!

Az asztalfőn elhelyezkedő hős, tétován kulcsolta össze hosszú, vékony csontos ujjait.

-Mi a terved?- tért rá a tárgyra Thirteen.

All might kezeit kioldotta, és nagy léptekkel suhant az ajtóhoz, amit gyors mozdulattal bezárt. Present Mic barátjára tekintettel megindult az ablakok irányába, és azokat szintén bereteszelte. Miután mindenki a helyére került All might köhögve el kezdte terve felvázolását:

- kh...khh a tervem véghez viteléhez szükségem van rátok... bár sokatok lehet nem fog egyetérteni velem... de egyedül nem tudom végig csinálni, barátaim.

Mit tettél? (TodoDeku)Where stories live. Discover now