1. fejezet: Álom

2.3K 107 2
                                    

Sötétség. Hideg. Magány. Ezt érzem. Egyedül lubickolok a bánatba, lassan felemészt az önsajnálat, és mardos a sírhatnék. Nem tudok sírni, csak bámulok bambán a fekete semmibe. Körülöttem hatalmasnak tűnő, végtelen tér. Mégsem érzek szabadságot, sőt ez...ez...fojtogat!

Igen kifejezetten fojtogat ez a tehetetlenség.

 Nem kapok levegőt, és hirtelen a sötét feketeség folyékonnyá válik, mintha szurokba merülnék. Nincs menekvés, nem kapok oxigént és egyre lejjebb kerülök a furcsa masszában.

Kapálózok, próbálok kapaszkodni valamibe, de nincs semmi amibe tudnék. Ordítani próbálok... akarok... AKAROK, de nem jön hang ki a torkomból. Megpróbálom a jegemet használni, hátha az segít, de hiába!

Mi történt velem? Várjunk.... át kell ezt gondolnom. Hogy jutottam ide?Semmire sem emlékszem... és olyan hideg van!

Lassan, csukódik le a szemem. Ez a vég? Már kezdem elfogadni a szörnyű sorsom, mikor résnyire nyílt szememmel egy halovány zöld fényre leszek figyelmes, és egy halk selymes hang szólal meg valahol messze, de mégis érthetően:

  -Shouto.....shouto....Todoroki.. ez a te erőd, nem?- Mintha egy villám csapott volna belém, magam sem tudom, hogy miért, hogyan de a baloldalam felforrósodott és lángolni kezdett. A feketeség lassan megvilágosodik egy kb 5m-es körön belül. Erre felbátorodok, és mintha oldódna a sűrű folyadék.

Eszeveszetten elkezdek felfelé úszni, egyenesen a zöld fény irányába. Pár méter már csak, úgy érzem, és csakugyan felértem a felszínre. Továbbra sincs semmi amibe kapaszkodhatnék, ezért kénytelen vagyok taposni a különös fekete "óceán" felszínén. Megpillantom a zöld fényforrást a szürkés-fekete légben, mintha egy világító üveggolyó lenne! Újabb kedves, hívogató hangokat hallok a fényből:

-Shouto... shouto gyere, gyere ide.- Közelebb úszok hozzá, majd a kezembe veszem. De a tüzem nem akar kialudni sőt.... egyre hevesebb lesz. Megijedek nem tudom abba hagyni, már a jobb oldalam is lángol. A hang selymes szólítgatása, félelemtől és dühtől átitatottá válik hirtelen:

 -Mit tettél? Azt hittem szeretsz..ennyire gyűlölsz?- Majd el tűnik a sötét, csak a vöröslő lángok maradnak. A zöld kis fény pedig a kezemben fekete hamuvá ég, egy rettentő, kétségbeesett sikoly kíséretében.

 Izzadva felriadok az álmomból....

 Izzadva felriadok az álmomból

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ez az első rész. Remélem tetszik. A helyesírási hibákat légyszi nézzétek el nekem. Minden mochikának legyen további szép napja! 


Mit tettél? (TodoDeku)Where stories live. Discover now