36.fejezet: Nem fogsz megsérülni?

471 14 2
                                    


Naaaaaaaaaaa még mi előtt belevágnánk!

A rész szigorúan 18+-os... tehát a fiatalabbak, ha NAGGGGGYON bele akarnak olvasni takaró alatt tegyék, vagy minimum zárják ki a szülőket a szobáikból. Köszi.

Még egy dolog... a csaj, aki korábban említette, hogy az infótanár előtt olvassák fel a sztorimat... szóval ez most neked fog szólni: kérlek szépen elegánsan hagyd ki az ACTION részt mert, az egész iskola a "te" vagyis Midoriya nyögéseit fogja hallgatni....

Sajnálom, de nem bírtam magammal és jó hosszan kifejtettem a témát, példátlan odaadással, Mido több száz nyögési rigmusával megfűszerezve.
Nos...szívesen.😂😂🤣🤣

Jó olvasást!

---------------------------------------------------

Péntek 21:40 (Todoroki szemszöge)
Iida szobája

___________________________________

-Haaah...- lélegeztem fel fájdalmasan.- ...a fejem.- legyengült karomat homlokomra helyeztem. Nem vérzett, nem volt rajta sérülés, de rettenetesen sajgott.

Ja igen, elájultam Midoriya szobájában...

-Todoroki!- hajolt valaki árnyéka a testem felé. Lassan nyitottam ki pilláimat.

-Kiri...shima. Mennünk kellene vissza....

-Hova, barátom?- nevetgélt életvidáman.- Ha a szobátokat keresed... itt vagyunk.

-Elhoztatok....- ejtettem ki kómás, rekedt hangomon.

-Igen... és pár dologról le is maradtál.- kuncogott a vöröshajú.- ...de most előbb nyerd vissza az erődet, aztán átbeszéljük a dolgokat.

-Sokat köszönhetek neked és Seronak...

Óvatosan feljebb ültem, hogy körül tudjak nézni.

-Sero?- egy futonon feküdt mellettem, csukodtszemekkel, majd Iida ágyára kaptam tekintetemet.- Denki?- felállni készültem. Egyik sem mozog!

Kirishima értett kérdésemből, ezért finoman visszafektetett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kirishima értett kérdésemből, ezért finoman visszafektetett.- Ne aggódj, csak pihennek, mindannyian ki vannak merülve.-majd lágyan folytatta.- Te is nyugodtan aludhatsz, amíg Iidára várunk...

-Iida... miért nincs itt?!- kérdeztem.

-Bakugou azt mondta, hogy...- épp ebben a pillanatban nyílt az ajtó.

-Hát felébredtél...- mondta morogva a lavórt és zsebkendőket, valamint pudingokat cipelő Bakugou. Az édességeket Kirishima melletti kis asztalra tette.

- Miért nincs veletek Iida!?- emeltem fel a hangom bosszúsan.- Miért hagytátok egyedül?!

Bakugou láthatóan lenyelte a mérgét, és engem leszarva, szótlanul a fürdőszobába lépkedett.

Mit tettél? (TodoDeku)Where stories live. Discover now