-....do...odo.....do...-Mi ez a hang? Nem aludhatok még egy kicsit?... lehet csak képzelődök...sőt biztos. Újra beszippant egy édes álom. Fényes és színes. Jó illatú. Csengő hangú nevetés hallatszódik egész halkan a távolban, mire önkívületlenül felfelé görbül a szám.
-...do..Todo!...- újabb kacaj.- Shouto, kelj fel kérlek!- érzek meg most az arcomon egy puha, meleg kezet. Mire kómásan nyitogatni kezdem a szemem.
-M...m..mennyi az idő?-kérdezem a reggeli mély hangomon.
-Reggel fél 6!-válaszolta szerelmem energikusan.
-De hát az első óránk hétkor kezdődik....
-Az lehet, de nekem ma beszélnem kell All might-tal a történtekről. Még tegnap kért meg, hogy keressem meg az óraim előtt. Igaz nem akartalak felébreszteni, de sajnos elég nehéz fel kelnem, hogy közben átkarol...sz - morogva kerekedtem felé még jobban csapdába ejtve őt, majd mellkasára hajtottam a fejem.
-Maradj!
- Ne csináld...- elégedetlenkedett, de közben édesen cirógatta hajkoronámat.- AZTA! A vörös hajtincseid felfelé kunkorodnak, míg a fehérek kiegyenesedtek.-nevetgélt, közben tapintással is tanulmányozva a hajam.- Nocsak, a menő Shoutonak is lehet elaludt haja!
-..én is emberből vagyok, jó hogy lehet.- válaszoltam szinte félálomban.
-Todo ne aludj vissza... tényleg mennem kell.- szóra sem méltattam.- Na jó, még 10 perc!
-Tudtam hogy beadod a derekad...
-Most bezzeg válaszolsz!- csücsörítette össze duzzogva a száját.-... tudod.....egy kicsit izgulok...
-M..miért?- préseltem ki a számon álmosan.
- Nem is tudom...- gondolkodott el.- talán a következményektől félek. Olyan mintha valami szörnyűség közeledne, amit ezer meg ezer csapás előz meg... t...t..tudom hülyeség.-vörösödött el és eltakarta az arcát.
- Remélem nincs igazad, mert holnap jó benyomást kell tennem anyukádra.- csúsztam fentebb megcsókolva Midot.
- Igaz!- nyerte vissza jókedvét a fiú. - nem lesz nehéz, mivel rengeteget meséltem már rólad... meg hát Kacchanon kívül nem nagyon ismer senkit az új osztálytársaim közül, ezért mindig úgy bezsong, ha rólad van szó.
- Azt elmondod...-...hogy a párod vagyok? Elcsöndesedtem a kérdésen töprengve. Lehet hogy Mido csak barátként akar bemutatni....inkább nem akarok neki több stresszt okozni.
- Hogy?- értetlenkedett.
- .....hogy mi történt veled a napokban?
-Ááá, fogalmam sincs! Nem nagyon szeretem, ha felizgatja magát miattam... az ilyeneket nem szoktam részletezni neki, nehogy betegre aggódja magát.
STAI LEGGENDO
Mit tettél? (TodoDeku)
Storie d'amoreTodoroki Shoutot rémálmok gyötrik. Fél, bár nem is tudja pontosan mitől. Talán magától...attól az énjétől, ami mindenképp, bármi áron Midoriyát akarja. Ha ez a folyamatos vívódás nem lenne elég gond Shoutonak, Endevour előszeretettel avatkozik bele...