Can'ın aniden Aslı'dan iş teklifi istemesine baya bir şaşırıp kalmıştım.
"O zaman teşekkür ederim. Yarın gelip detayları konuşmak isterim." dediğinde Can'a yanaşan Aslı'yı durdurmak için arasına girdim.
"Eee tamam geç oldu hadi sizde gidin Aslı Hanım." diyerek onu kapıya doğru eşlik ettim.
"Yarın görüşürüz Can." diyen Aslı, yüzüne yerleştirdiği o pis gülümsemeyle Can'a göz kırpıp evden ayrıldı.
"Ya Can noluyor? Bana bir açıklasana ne oluyor?" sinirim tepeme çıkmıştı o son yaptığı hareketten sonra Aslı'nın.
"Bir şey olduğu yok Sanem. İşte yarın gidip konuşcam."
"Ya ben onu mu diyorum? Bu kadın sana baya baya yürüyor. Ne öyle göz kırpmalar falan. Bir daha o kadını bu evde görmek istemiyorum." diyerek Can'ın konuşmasına bile izin vermeden kendimi odaya kapatıp, kapıyı kilitlendim. Can hemen ardımdan gelip kapıya vurmaya başladı.
"Sanem ne yapıyorsun? Çocuk muyuz biz? Bir şey olduğu yok ki sen yanlış anladın hayatım. Bak kızımızı korkutacaksın."
"Can bu gece burada yatmıyorsun haberin olsun. Git başka yerde yat hadi." dediğim sırada yaptığım şeyin bir an abartı olduğunu düşünsem de hamilelik hormonları olması gerek ki yinede kararımdan vazgeçmemiştim. Onu odaya almayacaktım.
"Sanem neden böyle yapıyorsun? Yani benim suçum ne bunda? İş arıyordum ayağıma fırsat gelmiş bunu kaçırayım yani?"
"Keşke kaçırsaydın sanki koskoca şehirde başka iş mi yok sana? Ne öyle yarın görüşürüz falan demeler?" Sanem, esnemeye başlamıştı ki o sırada yatağa uzanıp uyuyakalmıştı. Can hala odanın önünde Sanem'e bir şeyler anlatmaya çalışıyordu uyuduğundan habersiz.
"Bak birtanem, canım, Sanem'im hadi aç şu kapıyı. Saçma bir olay yüzünden neden ben seninle uyuyamıyorum. Sanem! Sanem...Uyudun mu yoksa hay böyle işi... Peki sen uyu, bende burada uyuyorum kapının önünde. Elbet açarsın sen kapıyı." diyerek Can da kapının önünde uyuyakaldı.
***
Sanem sabah uyandığında yanında Can'ı bulamayınca bir an tedirginlik yaşamıştı. Sonra aklına dün gece yaptığı inat gelmişti. Hemen yataktan kalkıp, kapıyı açtığı sırada kapı önünde Can'ın uyuyakaldığı ana şahit oldu. Bir an kızgınlığı yok olup gitmişti. Can'ın yüzünü okşadığı sırada Can uyandı.
"Ayy sırtım ağrımış. Ah Sanem ah beni düşürdüğün duruma bak. Yani saçmasapan yaptığın inat yüzüne ne hale geldik. Saat kaç benim iş görüşmesine gitmem lazım." deyince tam Sanem, Can'a itiraz edecekti ki sonra biraz düşününce vazgeçmişti.
"Bilmem... Sen gideceksin yani iş görüşmesine."
"Tabiki hayatım,bak inan bana her şey çok güzel olacak." Can, Sanem'i kendine çekti ve sımsıkı sarıldılar. Sonra Sanem'in karnına dokunup kızını sevmek istedi.
"İnşallah kızımız bana uğur getirsin. Ee Sanem banada bir şans öpücüğü verirsin herhalde." deyince Sanem gülümseyip Can'ı kendine çekip dudaklarına yapıştı. Can her ne kadar Sanem'den ayrılmak istemesede işe geç kalacağı korkusuyla hazırlanmak için odaya girdi.
Sanem, Can'ı uğurladıktan sonra salondaki koltuğa oturdu. Bu Özkan meselesini de hiç Can'dan saklamak istemiyordu. Başlarına bela olur korkusu da kendini yiyip bitiriyordu.
***
Can gideli 2 saat olmuştu ve henüz ondan haber alamamıştı ki Sanem'in telefonu çaldı.
"Alo Can ne oldu, nasıl geçti?"
"Her şey çok iyi şu an yani şirkette ki yerim baya iyi. Bak sana ne dicem Aslı Hanım ve eşini bu akşam yemeğe çağıralım diyorum. Teşekkür etmek için bak Sanem hayır demeden önce bir düşün lütfen." Sanem her ne kadar bu durumdan memnun olmasada Can'ı üzmek istemiyordu. Aynı zamanda Aslı Hanım'ın da eşini merak ediyordu.
"Peki tamam senin dediğin gibi olsun Can."
"Canım sevgilim benim. O zaman anlaştık akşama görüşürüz."
"Görüşürüz canım." telefonu kapatır kapatmaz Sanem direkt mutfağa geçti. Akşam için ne yemek yapacağını bilmiyordu, biraz düşündü. Ve ne yapacağına karar verdikten sonra hazırlığa geçti.
***
Sanem yemekleri hazırladığında saat 19.30 olmuştu. Can 15 dk sonra orada olacaklarını söylemişti. Masayı hazırlamaya başladı hızlıca.
Her şeyin hazır olduğunu anladığında çok yorulduğunu fark etmişti. Koltuğa oturup dinlenmeye başlamıştı ki çok uzun sürmeden kapı çaldı. Aynada son kez saçını başını düzelttikten sonra hazır olduğunu anladığında kapıyı açtı.
Açtığında karşısında gördüğü şeyle şok içerisinde kaldı Sanem. Karşısında Aslı ve Can'ı görmeyi bekliyordu fakat Özkan'ı göreceğini tahmin etmemişti. Can'ın, Sanem'e dokunmasıyla kendine geldi.
"Sanem iyi misin? Bugün baya yorduk seni tabi canım benim." diyerek Can, gelen misafirleri içeri aldı.
"E bizi tanıştırmayacak mısın Can?" dedi Özkan bana bakarak.
"Tabi tabi Sanem benim eşim. Bu da Özkan Bey." Özkan tanışmak için elini uzattığı sırada Sanem yine kalakalmıştı. Yinede elini sıkmadı Sanem.
"Nasıl yani Aslı Hanım'ın eşi mi Özkan Bey?" diyebildi Sanem. Bu kadarını hiç ama hiç beklemiyordu.
"Evet çok memnun oldum Sanem..." Özkan'ın suratına bakmak bile içimden gelmiyordu ki bununla nasıl ayna masayı oturacaktım? Can üstelik bilmiyordu bu adamın daha önce bu eve gelip beni rahatsız ettiğini?
"Sanem sen istersen otur diğer yemekleri ben getireyim." diyen Can, beni masaya oturttu. Karşımda oturan Aslı ve Özkan'a bakmamak için başka yöne bakmaya başladım.
"Can'ın senin üstüne bu kadar düşmesini anlayamadım Sanem?" Aslı geldiğinden beri suskunluğunu bu cümlelerle bozmuştu.
"Hamileyim. Yani bunun nesini anlayamadınız?"
"Aa öyle mi bunu bilmiyordum?" Aslı duyduğu sözlerle yıkılmış gibi aniden yüzü düşmüştü.
"Evet öyle de sizin çocuğunuz yok mu peki? Aa pardon böyle de aniden sordum ama kusura bakmayın." dediğim sırada Can da masaya gelmişti.
"Şey... Bizim çocuğumuz olmuyor..." Aslı'nın üzgün üzgün suratını asmasından sonra çok büyük bir pot kırdığımı anlamıştım.
"Çok özür dilerim ben bilmiyordum. Gerçekten çok ama çok özür dilerim." diyerek hatamı telafi etmeye çalıştım.
"Yok sorun değil."
"Ben hemen konuyu değiştiriyorum o zaman. Tanıştınız mı Sanem'le?" dedi Can.
"Tabi biz zaten önceden tanışıyoruz Sanem'le?" Özkan'ın söylediği sözle birlikte kafamı aniden Can'a çevirdim. Can duyduğu sözle bana aniden döndü. Ne diyeceğimi bilemez bir şekilde kafamı eğmekle yetindim.
Her güzel şeyin bir sonu vardır :)
40. Bölüm Final bölümü olacaktır ❤ O zaman final bölümünde görüşmek üzere ⚡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin (CanEm)
FanfictionSanem ve Can'ın aşkı sizi buradan alıp hayal dünyama götürecek. #canem