2 ~ "Kız Arkadaş"

1.1K 78 9
                                    

"O benim kız arkadaşım Polen." dedi sakalını kaşıyarak.

"Güzel kızmış. Peki nerde, ne iş yapıyor? Yani merak ediyorum da." dedim heyecanımı yatıştırmaya çalışarak.

"İtalya da. Fizik öğretmeni kendisi." deyince,

"Fiziğine bakınca neden fizik öğretmeni olduğunu anladım." dedikten sonra ayağa kalktım.

"Ne oldu? Otursaydınız, Sanem Hanım."

"Yok yani oturmak yerine şirketi gezmek istiyorum da."

"Olur bir arkadaşımız size eşlik etsin." dedi ve Can Bey de ayağa kalktı

"Tamam bulurum ben birini." dedim ve odadan çıktım.

Kendim gezmek istemiştim aslında şirketi. Gezerken aşağı kattaki 'arşiv' yazan yerde buldum kendimi.

Gayet çalışmak için çok iyi bir yerdi. Can Bey'le dip dipe olmak yerine burada bulunan masaya yerleşebilirdim bir süreliğine.

Masaya oturup bilgisayar ve önümdeki dosyalarla ilgilendiğim sırada karşımda bir anda Can Bey'i gördüm.

"Gezdin mi şirketi?" dedi,

"Gezdim, gezdim de ben odam hazırlanana kadar burada çalışmak istiyorum aslında." diyerek ayağa kalktım. Can Bey bir anda duraksadı.

"Benim odam genişti. Neden beraber çalışmamızı istemiyorsunuz?" dedi ve yanıma yanaştı. Bir anda göz göze geldik.

"Ben... Şey... Yani yarın bir gün sevgiliniz şirkete geldiğinde beni yanlış anlamasını istemem." dedim

"Hayır ya Polen öyle bir kız değil. Hem burası kapalı alan, benim odam gayet iyi ışık alan bir yer." deyince cümlemi yineledim.

"Yok teşekkür ederim anlayışınız için ama ben yine de burada çalışayım. Sonuçta sadece 2 gün, dayanırım yani." dedim ve müsade isteyerek lavaboya gittim.

Elimi yüzümü yıkayıp kendimi toplamaya çalıştım.

                          ***

İş çıkışı eve döndüğümde kendimi odamda buldum.

Yatağıma uzanmış, müzik dinlerken annemin odaya gelmesiyle müziği durdurdum.

"Sanem, geldiğini bile anlayamadık. Direk odana gelmişsin. Ne oldu iş görüşmen iyi geçmedi mi?" dedikten sonra annem yatağıma oturdu.

"Anne kusura bakma. Biraz yorgunum da iş görüşmem iyi geçti. Benim gibi bir reklamcıyı kim istemez ki." dedim,

"İyi çok sevindim. Eee hadi o zaman ablan da işten yeni geldi. Yemek hazırladım itiraz yok hadi."

"Ama... Tamam ya geliyorum." söylene söylene aşağıya mutfağa indim.

"Sanem, anlat bakayım ne oldu bugün? Nasıl geçti?" dedi ablam.

"Işte... Neyse annem anlatsın. Gerçekten çok yorgunum. Yemeğe de annemin ısrarıyla indim zaten." dedim.

Ağzıma birkaç lokma attıktan sonra izin alıp dinlenmek için yukarı odama çıktım. Yatağa uzandığımda ise uyuyakalmışım.

                          ***

Sabah uyanınca lavaboda elimi yüzümü yıkayıp, dolabımı açıp ne giyeceğime karar verip giyinip çıktım.

İş yerine geldiğimde ortada bir karmaşanın olduğunu görünce yanlarına gittim.

"CeyCey hayırdır ne oluyor?" dedim, bir yandan da gözlerim Can Bey'i arıyordu.

"Sanem Hanım, çok ciddi bir iş aldık. Onu yetiştirmeye çalışıyoruz." diyerek koşa koşa yanımdan ayrıldı.

İş ile ilgili detayları öğrenmek için Can Bey'in odasına gittiğimde bir kadın vardı yanında.

"Umarım bölmüyorumdur. Ben yeni bir iş aldığınızı duydum da detayları öğrenmek için gelmiştim."

"Yok olur mu öyle şey buyrun Sanem Hanım. " dedi Can Bey ve oturmam için yer gösterdi.

"Merhaba ben Deren, kreetif işlerle ilgileniyorum" diyerek elini uzatınca el sıkıştık.

"Memnun oldum ben de Sanem, yeni metin yazarıyım." dedim.

"Bende memnun oldum." dedi ve tekrar konumuza döndük.

İş hakkında konuşup bilgileri aldıktan sonra çalışmak için arşive gitmek istedim.

"Tamam ben bilgileri aldım. Çalışmaya gidiyorum izninizle." dedim.

"Peki Sanem Hanım, yine konuşuruz." dedi Can Bey.

Arşive indiğimde kendimi rahat hissettim. Gözlerden uzakta olmak bana huzur veriyordu hele de sessizlik.

O sırada ben çalışırken elinde çayla içeriye Güliz girdi.

"Sizi bölmüyorum de mi Sanem Hanım?" dedi ve masama çayı bıraktı.

"Yok bölmüyorsun da ben çay istemedim ki? " diyerek masamdaki çaya baktım. Hani bu şirkette çay içilmiyordu?

"Can Bey dün sizin çay istemenizi duyunca artık çay da demlemeye başlamamızı istedi. Hatta ilk çayı da size gönderdi." deyince Güliz, içeriye bir anda Can Bey girdi.

"Afiyet olsun..." dedi sadece.

İlham perilerim dolanıyor şu aralar etrafımda. Bol ilhamlı bir bölüm yazdım. Okurken mutlu olmuşsunuzdur inşallah. İlham perilerim hiç gitmesin amin. 🙈💙

Sen Benimsin (CanEm) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin