on beş

1.4K 111 24
                                    

🎶 Emir Can İğrek - Gömleğimin Cebi

🎶 Emre Fel - Gök'Yüzünde

🎸

"Çok yoruldum." diye fısıldadım, göz yaşlarım yanaklarıma akarken karanlığa doğru. "Ben bunun altından kalkamıyorum."

Kızardıklarından emin olduğum gözlerim yanmaya devam ederken karanlıktan dolayı görmeyeceğimi bilsem de sargılı elimi havaya kaldırdım. Hıçkıracağımı anladığımda boştaki elimi dudaklarıma bastırıp başımı yastığa daha çok gömdüm.

Dışardan gelen şimşek sesiyle tekrardan hıçkırınca göğsüm inip kalktı. Öğleden beri yağmur yağıyordu ve bu saate kadar da sürmüştü.

Sargılı kolumu indirdiğimde yanımdaki komodine beklenmedik bir şekilde çarptı. Gözlerimi kapatıp dişlerimi sıktım, göz yaşlarımın daha çok akmasına izin verdim.

Teyzemle eniştemin konuşma seslerini, ağlama sesime rağmen boğuk bir şekilde duyuyordum ama anlaşılır değildi. Yine de bu benim hakkında konuşuyor olma ihtimalini sıfıra indirmiyordu.

İki elimi de kulaklarıma bastırıp yatağa uzattığım bacaklarımı kendime çektim. Belki duymazsam daha az ağlardım.

Sesler bu sefer de beynimin içinde yankılanmaya başladı. Yavaş yavaş deliriyordum. Bunun başka bir açıklaması olamazdı.

Sıcak ve tuzlu göz yaşlarım burnumdan dudaklarıma aktı. Ardından bir şimşek daha çaktı. Odada duyulan en belirgin sesler sadece benim ağlama seslerim ve şimşek sesiydi.

Yatağın içinde kaybolmuş telefonum ayağıma çarptığında bacağımı biraz daha kendime çekip telefonumu elime aldım.

Instagram | müzisyen isimli kullanıcıdan 6 yeni mesaj

@müzisyen: Dışarda neredeyse fırtına var.

@müzisyen: Sen gök gürültüsünden korkarsın.

@müzisyen: Korkma olur mu?

@müzisyen: Ben seni her zaman korurum.

@müzisyen: Gökyüzümün kararmasına izin vermem.

@müzisyen: Çünkü gök'yüzünde :)

🎸

Aşığım en zor zamanda yanında olan insanlara :')

Hoş kalın, müzikle kalın. 🪄

müzisyen•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin