on iki

1.4K 114 83
                                    

🎶 Ayça Özefe - Ankara'yla Bozuşuruz (Cover)

🎶 Elyas & Taha - Alev Alev

🎸

Boğazımı temizleyip, "Ben geldim." diyerek salona girdim.

"Hoş geldin yavrum." dediğinde teyzem, eniştem bir şey demek yerine baş selamı verdi. Gözlerim önce teyzemin kucağındaki ilk yardım kitine, sonra da eniştemin patlamış kaşına ve kanamış dudağına kaydı.. Açıkçası baya iyi benzetmiş.

Konuşmak için dudaklarımı araladığım sırada teyzemin, "Aç mısın Pırıl?" diye sormasıyla başımı iki yana salladım. "Yok teyze, yedim ben."

Başka bir şey konuşmadığımızda odaya gidip üstümü değiştirdim ve masadan aldığım kalemle saçımı topuz yaptım. Saat 22.30'a geliyordu. Normalde gece yarısına kadar yürüyüş yolunda olurdum ama üniversite sınavına gireceğim için birkaç saat erken geliyorum eve. Çünkü her geçen gün kendimi bu evde ağır bir yük olarak görüyorum ve bu hissin altından kalkmak biraz zor geliyor.

Alacağım cevaptan hazır olmasam da Instagram'a girdim.

@tekbasinayizaden: Bugün ne hikmetse eniştem dayak yemiş.

@tekbasinayizaden: Bu işle bir alakan varmış gibi geldi bana.

müzisyen çevrimiçi
müzisyen yazıyor...

@müzisyen: Var çünkü.

@müzisyen: Ben dövdüm.

@tekbasinayizaden: Neden?

@müzisyen: Güzelim bir de soruyor musun?

tekbasinayizaden yazıyor...

@müzisyen: Tamam, güzelim demiyorum.

tekbasinayizaden çevrimiçi

@müzisyen: O adam seni istemiyor.

@müzisyen: Gerçekten delireceğim.

@müzisyen: Az bile dövdüm onu.

@tekbasinayizaden: Kimsin sen?

@tekbasinayizaden: Nasıl bu kadar rahatça hayatıma müdahale edebiliyorsun?

@tekbasinayizaden: Nasıl hayatımdaki her şeyden anında haberin oluyor?

@tekbasinayizaden: Kimsin sen Müzisyen?

@müzisyen: Müzisyen'im :')

@tekbasinayizaden: Etkileyici cevabın için çok teşekkürler.

@tekbasinayizaden: Bilmiyordum.

@müzisyen: :')

@tekbasinayizaden: Bir daha hayatıma karışmazsan sevinirim.

@müzisyen: Keşke o duvarlarını yıkabilsem güzelim.
•gönderilmedi

@müzisyen: Engel?
•gönderilmedi

@müzisyen: Eyvallah yavrum :')
•gönderilmedi

@müzisyen: Senden gelecek her şeye razıyım.
•gönderilmedi

Telefonu yatağa bırakıp lavaboya gitmek için odadan çıktığımda adım sesleri kulaklarımı doldurdu. Umursamayıp banyoya girecekken bir el tarafından kolumdan tutulup çekilmemle afalladım. Ayrıca boştaki kolumu kapının pervazına da sertçe çarptığım için acımıştı.

"Enişte ne yapıyorsun?" dedim, bana öldürecekmiş gibi bakan enişteme.

"Sen yaptın değil mi?" dediğinde, anlamadığımı belli etmek için kaşlarımı çattım.

"Neyi?"

Kolumu mümkünmüş gibi daha da sıktığında yüzümü buruşturdum. "Sen dövdürdün beni."

Alayla gülerken, "Sen dayak yiyorsan benim yapabileceğim bir şey yok." dedim. Kendimi savunmam gereken durumlarda susmama gibi bir huyum vardı.

"Pırıl beni delirtme." derken kolumu önce kendine çekti, sonra da duvara sertçe vurdu. Tuttuğu yerin kızardığına ve vurduğu yerin morardığına yemin edebilirim.

"Dün ki çocuğa bak sen." Başka bir şey demeden gidince önce lavaboya girdim. İşimi halledip odaya döndüm ve üstümdeki ince uzun kollu tişörtü sıyırdım.

Kapının pervazına çarpan bileğimde ufak bir çizik, diğer kolumda da kızarıklıklar vardı. Eminim ki yarına kadar o kızarıklıklar morluklara dönüşecekti.

🎸

@tekbasinayizaden: #tbt 🌃

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@tekbasinayizaden: #tbt 🌃

6.942 beğeni, yorumlara kapalı

@müzisyen: “Göz yaşların için kendime kızıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@müzisyen: “Göz yaşların için kendime kızıyorum.” 💨

6.971 beğeni, yorumlara kapalı

🎸

Sizce ben, mantık hatası olmaması için “acaba gerçekten pervaza çarpınca acıyor mu?” deyip bilerek sağ bileğimi evdeki kapı pervazına vurup 2 gün boyunca ağrıyan bilekle gezmiş miyimdir? :')

Hoş kalın, müzikle kalın. 🪄

müzisyen•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin