otuz beş

1.1K 81 39
                                    

🎶 Emir Can İğrek & Patron - Darbe

🎶 Ezgi Erdoğan - İz Bırakan Yaralar

🎶 Yasir Miy - Nefes

🎸

Siz: Teyze. (11.47)

Teyzem: Efendim yavrum. (12.03)

Siz: Sınava 2 ay kaldı ya.

Siz: Ben sınava kadar, bir süre bir arkadaşımda kalmak istiyorum.

Teyzem: Bir sorun mu var Pırıl'ım?

Siz: *Aden.

Siz: Bir şey yok teyze, sadece izin alıyorum.

Teyzem: Bu arkadaş nasıl bir arkadaş?

Siz: Bana zarar vermeyen bir arkadaş.
•silindi

Siz: Normal bir arkadaş teyze, abartılacak bir şey yok.

Teyzem: Tamam yavrum.
•görüldü

🎸

"Şu an bu ellerle garsonluk yapamam." derken yere bakıp ayağımla yerde daire çizdim, Ufuk abinin bakışları arasında. Geçen gün kartımdaki fazla bakiyeyi onun gönderdiğini öğrenmiştim. Adam bana fazladan maaş veriyordu ama hep bir şey çıkıyordu ve ben o parayı tam anlamıyla çalışarak hak etmiyor, vicdan azabından dolayı iç sesim susmuyordu.

"Aslında," deyip ellerini masada birleştirdi. "ellerin iyileşene kadar müzisyenlik yapabilirsin Aden."

Hep çatık olan kaşlarım bu kez havalandığında bir yanım bunun güzel olacağını söylüyordu. Derin bir nefes aldım.

"Ya sesimi beğenmezlerse?"

Ufuk abi, karşısında oturan Asiye ablaya aşk dolu bir bakış attı ve gülümseyip bana baktı.

"Senin sesini beğenmeyeceklerini sanmıyorum."

Aldığım iltifat karşısında utanıp, "Teşekkür ederim Ufuk abi." dedim.

"Yanındaki çocuk da şarkı söylüyordu sanki?"

Şaşkınlığımı gizleme gereksinimi duymadan başımı sallayarak onayladım. "Evet."

"Güzel, o zaman ellerin iyileşene kadar Çağan ile birlikte şarkı söylersiniz. Ellerin iyileştiğinde de yaptığın işe devam edersin." Olabilir miydi ki öyle?

"Sen nasıl istersen öyle olsun Ufuk abi."

"Barış'a söyle o hâlde, tabloların olduğu kısma küçük bir sahne kursun. Siz de aranızda anlaşın, söyleyeceğiniz şarkıları belirleyin."

"Tamam Ufuk abi." Asiye abla ve Ufuk abiye gülümseyip odadan çıktım. Barış ile konuşan Çağan'ın yanına yürümeye başladığımda varlığımı fark etmiş olacak ki bakışları bana doğru döndü, birkaç saniye sonra yanlarına varmış oldum.

"Ne dedi?"

Dudaklarımı ısırıp omzumdaki saçlarımı geriye aldım, Çağan'a döndüm. "Ellerim iyileşene kadar beraber şarkı söyleyecekmişiz."

müzisyen•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin