🎶 Ayça Özefe - Yeniden (Cover)
🎶 Kendimden Hallice - Hatamı Dansa Kaldırdım
🎸
"Teyze benim işim var biraz." dedim portmantodan aldığım montumu kollarıma geçirirken. "Bir yere gitmem lazım."
"2 dakika bekle Pırıl, geliyorum." Montumun fermuarını çekip başımdaki beremi düzelttim. Siyah botlarımı giyerken teyzem saçlarının arasından kaymak üzere olan bandanasını düzelterek yanıma geldi.
"Efendim teyze." dediğimde teyzem gözlerinden okunan mutluluğuyla elimi tuttu ve karnına götürdü. Aklımdaki olamazdı değil mi?
"Yavrum ben hamileyim."
İçimdeki duyguları dışarı yansıtmamak için gülümseyip teyzeme sarıldım. "Yaa teyze çok sevindim."
Teyzem bir süre saçlarımı okşayıp geri çekilirken, "Sen işini hallet yavrum,gelince konuşuruz." dediğinde onaylar anlamda başımı sallayıp evden çıktım, kapıyı arkamdan kapattım.
Kimsenin beni görmüyor oluşunun verdiği rahatlıkla sızlayan burnumu çektim. Daha doğmayan çocuğu hiçbir şeyden sorumlu tutamazdım, buna hakkım yoktu. Ki zaten benim çoğu şeye hakkım yoktu.
Binadan çıktığımda beni bekleyen Çağan'ı gördüm, titrese de belli etmemeye çalışıyor, elleri cebinde beni bekliyordu. Bir şey demeden yanına gidip kollarımı beline doladım.
Bana aynı şekilde karşılık verirken,"Güzelim?" demesinin ardından dudaklarını saçlarımda hissettim. "Bir sorun mu var?" Sorun olmadığı zaman yoktu ki.
Başımı aşağı yukarı salladığımda üşüyen ellerimi avcunun arasına alıp yürümeye başladı, ben de onunla beraber yürüdüm. Sol elimi kendi eliyle beraber montunun cebine soktu. Boştaki elimi de kendi montumun cebine soktum.
Otobüs duraklarının olduğu caddeye inerken başımı omzuna yasladım. Bunu beklemiyor olacak ki bir anlığına durdu, bana baktı, ardından dudaklarını berenin üzerinden alnıma bastırdı. Geri çekildiğinde çenesiyle otobüs duraklarının karşısındaki metro durağını işaret etti.
"Metroyla gidelim mi? Otobüsü beklersek geç kalırız."
Aşağı yukarı başımı sallayınca adımlarımızın yönünü değiştirip metro durağının tarafına geçtik. Uzaktan gelen sesin ardından metronun başı da göründü, hızını azaltarak durdu, kapılarını açtı ve insanların girmesine izin verdi.
Birkaç saniye içinde bütün koltuklar dolmuş, biz de ayakta kalmıştık. Arkamdaki demire yaslanıp Çağan'ın önüme geçmesini izledim. Camdaki yansımamdan kendime baktım, rimelimi sürmeyi unutmuştum.
Çantamın ön tarafından rimelimi çıkarıp Çağan'a uzatırken, "Sürer misin?" diye sordum.
Rimeli elimden alıp kapağını açarken, "Tabii güzelim." deyip hafifçe yüzüme eğildi. Muzip bir ifadeyle bana bakıp göz kırptı.
"Şu an seni öpsem ne yaparsın yavrum?"
Fırçayı kirpiklerime sürerken kaşlarımı çatmamak için kendimi tuttum. "Kafayı bir koyarım." dediğimde güldü. "Ee?" Uzanıp belini cimcikledim. "Allah'ını şaşırsın."
Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı, diğer kirpiğime de sürüp kapağını kapattı, bana uzattı, alıp çantama attım.
Göğsüne kedi gibi sokulup kollarımı beline sardım. Beremin açık bıraktığı saçlarımı okşarken çenesini başıma koydu.
"Teyzem hamileymiş." Bir çırpıda söylediğim cümleden sonra geri çekilip yanağımı okşadı.
"Bunda ne var ki?"
Bakışlarımı metronun zeminine çevirip, "Teyzemlerin evi 2+1." dedim. İrisleri yoğun bir merakla dolup taştı, beklentiyle bana baktı. "Teyzemin doğacak çocuğunun kalmasını düşündükleri odada şu an ben kalıyorum."
Konunun nereye geleceğini tahmin etmiş gibi belimdeki elleriyle beni kendine çekti, alnımı göğsüne yasladım, derin bir nefes aldım. Geri çekildiğimde yanağımı okşadı.
"Aralarında huzursuzluk oluşturmak istemiyorum Çağan." Derin bir nefes aldım, göğsüm titredi. "Ne olursa olsun mutlu bir ailede büyümek o çocuğun en doğal hakkı, ben bunu onun elinden alamam."
Başımı eğip güç almak istercesine elini tuttum, baş parmağıyla elimin üstünü okşadı. "Ben olmasam belki onlar şimdi o odayı gelecekteki çocukları için nasıl dekore edeceklerini düşünecekler. Onların hayallerine engel olmak istemiyorum."
Başımı, yanağımdaki eline doğru eğip gözlerimi kapattım. Dudaklarını alnıma bastırdı, başımı göğsüne doğru eğdi. Montumun şişme olmasından dolayı küçük görünen kollarımı tekrar beline doladım.
Sanırım bir de ev aramam gerekiyordu.
🎸
Merhabalaar aşkımlaar. Bölüm geç geldiği için özür dilerim, tıkanınca devam ettiremedim. Bugüne kaldı :'(
Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerr?
Hoş kalın, müzikle kalın.🪄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
müzisyen•texting ✓
ChickLit•texting, tamamlandı. @müzisyen: Ben seni, sen olduğun için seviyorum Aden. @müzisyen: 4 yıllık duvarlarını da seviyorum. @müzisyen: Birlikte o duvarların arasından çiçekler açtıracağız :') *** Şimşekler çaktı, yağmur yağdı, o yağmurlar karlara dönü...