🎶 Ayça Özefe - Düşünme Kaybolursun (Cover)
🎶 Emre Fel - Yar Bensiz
🎶 Elyas & Taha - Saye
🎸
@piril.aden: 14 bardak kahve içip kafeinden sarhoş olmamışım gibi bir gün.🐢
8.745 beğeni, yorumlara kapalı
@müzisyen: sana yeniden, defalarca delicesine aşık olmamışım gibi.🔗 @piril.aden 🖤
🎸
"Bu gülüş pek hayra alamet değil sanki." Koltuğa geri uzanıp battaniyeyi üstüme çektim. "Sen sürprizi bana yapıyormuş gibi davran, ben hissederim aşk adam."
Çağan bir tepki vermediğinde kaşlarımı çattım. Tam arkama dönecektim ki adım seslerinin uzaklaşmasıyla dudaklarımı büzdüm. Kırmış mıydım acaba? Sonuçta bana sürpriz yapacağını söylemişti ve ben de sıradan biriyle konuşumuyormuş gibi davranmıştım ona. Evet evet, kesinlikle kırılmıştı.
Kalp ritmimin bozulduğunu hissederken battaniyeyi üzerimden kaldırdım, dağılmış kahküllerimi düzelttim, koltuğun üstünde asılı gördüğüm kapüşonlumu kollarıma geçirdim ve ayaklarımı yünlü halıda sürüyerek mutfağa gittim. Çağan'ın sakin hareketlerle tezgahın üstündeki malzemeleri topladığını gördüm. Neden çıkarmıştı ki bunları? Ayrıca un, kabartma tozu, yumurta vs gibi şeylerle nasıl bir sürpriz yapacaktı?
Sanırım geldiğimi fark etmemişti çünkü bir tepki vermeden toplamaya devam ediyordu. Bakışlarım halıya indi, ellerimi önümde birleştirip dudaklarımı birbirine bastırdım. Küçük adımlarımla yanına doğru ilerledim. Tam arkasında durduğumda da varlığımı fark etmedi. Az önce dediğime pişman olmam, birkaç saniye sürmüştü.
Ani bir hareketle kollarımı arkasından karnına doğru dolayıp yanağımı sırtına koydum. Kollarımı dolamıştım ama parmaklarım birbirine değmiyordu, arada mesafe vardı. Çağan'ın hareketleri durdu, vücudu kasıldı, elleri ellerimi buldu. Parmakları, kollarımı kendisinden sıyıracakmış gibi hareketlendiğinde, "Özür dilerim." dedim aşağıdan ona bakarak. "Sen beni düşünüp sürpriz yapmışken öyle bir tepki vermemem gerekiyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
müzisyen•texting ✓
Literatura Feminina•texting, tamamlandı. @müzisyen: Ben seni, sen olduğun için seviyorum Aden. @müzisyen: 4 yıllık duvarlarını da seviyorum. @müzisyen: Birlikte o duvarların arasından çiçekler açtıracağız :') *** Şimşekler çaktı, yağmur yağdı, o yağmurlar karlara dönü...