yirmi bir

1.2K 106 42
                                    

🎶 Emir Can İğrek - Kır Düğünü

🎶 Kahraman Deniz - Ben Yola Gelmem

🎸

"Pişt yavru!" Arkamdan duyduğum sesle adımlarımı hızlandırıp montumun cebindeki ellerimi yumruk yaptım. Sakin ol Aden, mantıklı düşün.

Kendi kendine konuşurken bile Pırıl diyemiyorsun, bu kadar mı nefret ediyorsun kendinden, isminden?

Cevabını bildiğin soruları sorma.

"İnsanlık ölmüş ya." Yaklaşan adım sesleri kendini belli ederken tırnaklarımı avcuma batırdım. Belki karşılık vermezsem giderdi.

Aklıma gelen şeyle hızla telefonumu çıkardım.

@tekbasinayizaden: Müzisyen.

@müzisyen: Efendim güzelim.

tekbasinayizaden yazıyor...
tekbasinayizaden çevrimdışı

Kolumu kavrayan bir el tarafında aniden çekilmemle elimdeki telefonum yere düştü.

"Sana diyoruz kızım be şurada."

"Ne yapıyorsun geri zekalı?!" dedim korktuğumu belli etmemeye çalışarak.

"Vaay cesur kız." derken pis sırıtışıyla bana baktı. Bileğimi ellerinin arasından kurtarmaya çalıştım, tutuşu sert denilecek kadar sıkıydı.

"Bırak!" Boştaki elimi tokat atmak için indirdiğimde kolayca o bileğimi de tuttu, sargılı bileğim olduğundan acımıştı, acıyla inleyip kendimi geri çekmeye çalıştım.

Kasıklarına tekme atmak için ayağımı kaldırdım. Ne yapacağımı anlamış olacak ki kollarımdan çekiştirdi, dengemi kaybettim, sırtım arkadaki duvarla buluştu. Dengemi tekrardan sağlayıp üzerime doğru eğilmesine engel olmaya çalıştım, ayağımı kaldırdım. Yine hamle yapacağımı anladığında kendini geri çekti ve bu hamlemden de kurtuldu.

Saç diplerimde hissettiğim acıyla görüş açım bulanıklaştı. Bu sefer ellerim, saçlarımı çeken ellerine gitti. Tırnaklarımı eline batırdım, bir yerde görmüştüm bunu. Eğer ölürsem tırnaklarımın arasındaki DNA kalıntılarıyla kim olduğunu bulabilirlerdi.

"Ya bırak! Yeter!" diye bağırdığımda elleri boğazımı sardı. Şah damarıma uyguladığı baskı nefes almamı zorlaştırdı. Gözlerimin önünde siyah noktalar belirdi, başım döndü. Kolunu yakalamaya çalışsam da fazla karşı koyamadım. Yüzümün her yerinin kızardığına emindim şu an.

Tüm sokakta yankılanan bağırışlarımın arasından kulağıma koşan adım sesleri doldu. Umarım birileri gelip kurtarırdı beni.

"Lan!" Yeniden nefes alabildiğimde boğazımı tutup yere çöktüm. 1.80 uzanmış yumruk yiyen adamın yalvaran gözleri beni buldu, gözlerimi başka bir yere çevirdim.

Birkaç dakika sonra adam kanlar içinde bayılıp kaldığında onu döven kişinin yüzünü seçebildim, Çağan'dı.

"Aden." derken yüzümü avuçlarının arasına aldı, yanağıma hafifçe vurdu. "Aden bir cevap ver, hadi güzelim."

Ellerimi bileklerine koyup başımı arkamdaki duvara yasladım. Bir yandan boynumu okşarken diğer yandan da alnımı kaplayan kahküllerimi geriye aldı. Baş parmakları yanağımda gezdiğinde ağladığımı yeni yeni fark ettim.

Başımı göğsüne bastırınca bir yerden tanıdık gelen kokusu burnumu sızlattı, göz yaşlarım tişörtünü ıslattı. Saçlarımı okşamaya başladığında kollarımı beline sardım.

Çağan gelmeseydi ben şu an burada, başka bir şekilde, başka bir pozisyonda duruyor olabilirdim. Ölü olarak.

🎸

Ağlayacağıımm 🥺

Aden seni kalbime sokup orada yaşatmak istiyorum ama bu Müzisyen'in işi :') 🤍

1K olduukk, hepinize çok teşekkür ederiimm. Bu hepimizin başarısıı. Sizi çok seviyoruumm.🥺🖤

Hoş kalın, müzikle kalın.🪄

müzisyen•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin