🎶 Emir Can İğrek - Ecza Deposu
🎶 İkiye On Kala - Mutluyum Ama Birazdan Geçer
🎸
Güneş yavaş yavaş kendini göstermeye başlarken kafenin camlarına çarpan güneş ışığından dolayı gözlerimi biraz kıstım. Hava sıcak görünse de titretici bir soğukluk vardı.
Çağan'la beraber kafeden içeri girdiğimizde Çağan'a dönüp, "Ben geliyorum şimdi." dedim.
Alnıma bir öpücük bıraktı. "Tamam güzelim."
Yanından ayrılıp tezgahın arkasındaki Barış'ın yanına gittim."Günaydın." derken kollarına dizdiği tabaklardan birkaç tanesini alıp onu takip ettim.
"Günaydın zilli."
Kollarımdaki tabakları işaret ettim. "Hangi masaya bunlar?"
"İki tanesi 6 numaraya, diğerleri 9 numaraya."
Tabakları masalara bırakıp tezgahın önüne geçtim, Barış'ın yanıma doğru gelişini izledim.
"Ufuk abi geldi mi?" dediğimde göz kırptı.
"Bir sorun mu var?"
"Anlatırım sonra, geldi mi?" Barış başını aşağı yukarı salladığında Ufuk abinin odasının önüne geldim, kapıyı tıklattım. Ardından içeri girip kapıyı kapattım. Ufuk abi önündeki kağıtlar ve hesap makinesiyle gelir-gider hesabı yapıyordu anlaşılan, bunları görünce kendimi kötü hissettim.
"Hoş geldin kızım." Elindeki kalemi bırakıp gözlüklerini çıkardı. İlerlemiş yaşına rağmen genç bir görünüşü vardı.
"Hoş buldum Ufuk abi." deyip önündeki koltuğa oturdum. Derin bir nefes alıp mahcup bakışlarımı yere sabitledim. Part time çalışıyordum ama aldığım maaş normalin 200-300 TL üstündeydi, tam gün maaşı alıyordum. Bu mahcup hissetmem için yeterli bir sebepti zaten.
"Bir şey mi lazım Aden?" Ufuk abinin dediğine baş sallamakla yetindim, yüzüne bakamıyordum ki.
"Ufuk abi bana biraz avans verir misin?" derken parmaklarımla oynadım. "Birkaç ay maaş vermesen de olur."
"Ne oldu?" dedi Ufuk abi yumuşak sesiyle.
Yanağımın içini ısırıp dudaklarımı araladım. "Geçen bir olay oldu da telefonum kırıldı."
"Bir yerine bir şey oldu mu?" dediğinde Ufuk abi, ağlamamak için kendimi sıktım. Akrabam olan insanların gözünde önemsizken hiçbir bağımın olmadığı insanlar için değerliydim.
"İyiyim, önemli bir şey yok."
"Pekâlâ kızım." diyerek üstelemedi Ufuk abi, içten içe sevindim. "Muhasebeye git,ne kadar lazımsa al."
Başımı kaldırıp beremi düzelttim. "Maaş almasam olur gerçe-"
"Öyle bir şey olmaz." Beyazlamış sakalını sıvazlarken konuşmama müsaade etmedi. "Öğrencisin sen, senin de ihtiyacın var."
"Ufuk abi ama olma-"
"İtiraz istemiyorum Aden, sen de öğrencisin."
"Çok teşekkür ederim abi." dedim sessizce burnumu çekerek.
Ufuk abiyle vedalaşıp küçük yan odadaki muhasebeci Eylem'in yanına gittim. Aramızda 2 yaş kadar vardı, muhasebe sorumlusuydu, iş bulamayınca burada çalışmaya başlamıştı.
"Eylem benim karta biraz ateşler misin?" Sorunlarımı yansıtmamaya çalışarak Eylem'in karşısına oturdum.
Önündeki bilgisayardan başını kaldırdı. "Ne kadar lazım Şirine?"
Titrekçe nefes aldığımda, "2 bin versen yeter." dedim, sıfır telefon alacak kadar para isteyemezdim, ikinci el almayı düşünüyordum.
O sırada Eylem'in önündeki telefon çaldığında dudaklarımı birbirine bastırıp telefonla konuşmasını izledim.
"Evet, geldi Ufuk abi." derken bakışları beni buldu, kaşlarımı çattım. Başını aşağı yukarı sallarken,"Tamamdır abi." diyerek telefonu kapattı.
"2 bin dedin değil mi Şirine?"
Başımı salladım. "Evet."
Bilgisayardan birkaç tuşa basarken, "Tamamdır, gönderdim." dedi. Teşekkür edip odadan çıktım. Çağan ve Barış koyu bir sohbete dalmış gibi görünüyordu.
"Tamam mı güzelim?" diyen Çağan'a başımı sallayınca Barış'la tokalaştı. Gözlerim Barış'ı bulduğunda muzip bir tavırla göz kırptı. Kafeden çıktığımızda bir kolunu omzuma attı, başımı göğsüne bıraktım.
"Böyle insanlardan para istemek zorunda kalınca çok utanıyorum." diye kendi kendime mırıldandım. Elini uzatıp saçlarımı okşadı, parmak uçlarıyla yanağıma dokundu, gözlerimi kapattım.
Bir şey konuşmadan ATM'nin önüne geldiğimizde çantamdan kartımı çıkardım, reşit olmama rağmen resmi banka kartı değil de 13 yaş ve üstü gençlerin kullandığı kartlardan kullanıyordum. Kazandığım parayı bir de faize, oraya buraya savuramazdım.
Kartı ATM'ye bırakırken Çağan saniyelik yanağımı öpüp geri çekildi, şaşkınlıkla açılan gözlerim onu buldu, yıldız gibi parlayan gözlerini kırptı.
Şifremi girip bakiyeme girdim. Önceden 750 TL vardı, şimdi ise 3.750.
🎸
@piril.aden: Zeki Müren yanılmadı :') @müzisyen
6.872 beğeni, yorumlara kapalı
@müzisyen: Elbet bir gün buluştuk 🪁@piril.aden
6.269 beğeni, yorumlara kapalı
🎸
Ben yine aşık oldum bunlara 🥺
Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerr?
Instagram postlarındaki göndermelere ne diyorsunuz? :')
Hoş kalın, müzikle kalın.🪄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
müzisyen•texting ✓
Chick-Lit•texting, tamamlandı. @müzisyen: Ben seni, sen olduğun için seviyorum Aden. @müzisyen: 4 yıllık duvarlarını da seviyorum. @müzisyen: Birlikte o duvarların arasından çiçekler açtıracağız :') *** Şimşekler çaktı, yağmur yağdı, o yağmurlar karlara dönü...