otuz bir

1.1K 90 22
                                    

🎶 Emir Can İğrek - Dönsen Bile (Cover)

🎶 maNga - Cevapsız Sorular

🎶 Aspova - Eskimiş Senelere

🎸

"Olay nasıl oldu?" dediğinde hemşire, aldığım cevaptan korkarcasına bakışlarım Aden'i buldu. Gözlerini hemşirenin eline yaptığı sargıdan çekip dudaklarını yaladı, derin bir nefes aldı. Konuşmadan önce bana baktı.

"Kapıyı elimin üzerine kapattı." Sinirlenip oturduğum beyaz yataktan kalktım, acilde sadece biz vardık; oda boştu. Sağ elimle saçlarımı çekiştirdiğimde hem eklemlerim hem de saçlarım ayrı ayrı acıdı, Aden'e yansıtmadım.

"Çağan." Sesini duydum, bakışlarım onu buldu.

"Efendim güzelim."

Bakışları soyulmuş eklemlerime kaydı, bir süre orada gezindi. Ondan gizlemek ister gibi elimi yumruk yapıp arkamda gizledim ve hemşirenin sargıyı sarmasını izledim.

"Senin de eline bakılması lazım." Aşık olduğum sesi zayıf bir tonda kulaklarımı doldurdu, ağlamaktan kızarmış gözleri arkasında çok fazla acıyı saklıyordu.

Hemşire, Aden'e destek çıkmak amaçlı, "Evet beyefendi." dedi. "Pansuman yapılmazsa mikrop kapabilir."

Ciğerlerimi aldığım nefesle doldururken yanına oturdum Aden'in, boştaki elimle elini tutup okşadım. Başını eğdiğinde sessizce ağlamaya başladı, çenesinden damlayan göz yaşları elindeki sargıya damladı. Kolumu omzuna atıp kendime çektim. Sesini çıkarmadan ağlamaya devam etti.

Birkaç dakikanın ardından pansuman bittiğinde benim de elim sarılmıştı. Hemşire, eklemlerimin zedelenmiş olacağını söylese de bir şekilde geçiştirdim ve hastaneden çıktık. Şu an sadece Aden önemliydi, o iyi olursa ben de iyi olurdum. Eklemlerim zedelenmişse Aden iyileştirirdi.

Hastane bahçesinden çıktığımızda neredeyse boş olan sokakta duraksayıp çenesinden tuttum, başını kendime çevirdim. Islanmış yanaklarını kavrayıp baş parmaklarımla okşadım. Sağ elimi tutup sargının üzerini okşadı.

"Bu gece gitme oraya olur mu güzelim?" dediğimde gözleri doldu, ağlamasına müsaade etmeden dolu gözlerini sildim.

"Oraya gitmek istemiyorum Çağan." dedi, sesini duymak bile kalbimi hızlandırıyordu. Başını göğsüme çekip saçlarının arasına bir öpücük bıraktım.

Kendimi ait hissettiğim tek yer onun yanıydı.

🎸

Off bölümler çok kısa oluyor, dövebilirsiniz beni.🥺

Bölüm hakkında düşünceleriniz neler?

Sizce bundan sonra neler olacak?

Hoş kalın, müzikle kalın.🪄

müzisyen•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin