otuz dört

1.1K 84 27
                                    

🎶 Ayça Özefe - Kusmak Üzereyim (Cover)

🎶 Birileri - Halledebilirdik

🎶 Yaşlı Amca - Yıldızlara Bak

🎸

Alnıma değen soğuklukla birlikte irkilerek uyandığımda odanın beyaz tavanı gözüme çarpan ilk şey oldu. Yanımda oturan ve elindeki havluyu sürekli ıslatıp alnıma koyan Çağan'ı fark ettim, bir eli sürekli sargılı elimi okşuyor, diğer eli ise yanağının üstünde beni izliyordu, iç çektim.

"Saat kaç?" dedim ama sesim fısıltıdan farksızdı. Dün gece zifiri karanlık olan oda güneşin doğuşuyla aydınlanmıştı. Çağan'ın yüzünü daha net görebiliyordum.

Sanki gözlerimi açıp kapattığımda bile yüzümün yandığını hissederken, "11'e geliyor güzelim." demesiyle oturduğum yerde doğrulmaya çalıştım. Fakat Çağan'ın engel olmasıyla bakışlarımı ona çevirdim. Alnımdaki havluyu ters çevirip saçlarımı geriye attı.

"Ateşin var, bu hâlde hiçbir yere gidemezsin."

Bulunduğum durum sinirimi bozarken dün geceki rüya aklıma geldi, gözlerim doldu. Boştaki elimle yüzümü sıvazlamaya çalıştım ama bu da ağrıdan başka bir şey kazandırmadı.

Başım tekrar yastığa düşerken tek sorduğum, "Dün ağrı kesici almıştım, şimdi neden ateşim çıktı?" oldu.

Saçlarımı okşadı. "Hemşire yan etki yapabileceğini söylemişti eline yaptığı ağrı kesicinin."

Akrabam olan insanlardan görmediğim merhameti ondan gördüğüm için dolu gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı. Gözlerimi kapatıp göz yaşlarımın yanaklarımı yakmasına izin verdim. Hiçbir şey yolunda gitmiyordu. Hayatımın neresini düzeltmeye çalışsam elimde kalıyordu.

Çok değil, birkaç saniye sonra yanaklarımda hissettiğim sıcak baskının verdiği şaşkınlıkla bir anlığına durdum. Kendime gelmek için nefes aldığımda kokusu burnuma doldu. Üzerindeki tişörtün açık bıraktığı boynu, burun hizama geliyordu.

Kokusu, bu yaşıma kadar aldığım en güzel nefes olabilirdi.

Yanağını yanağıma yaslarken, "Ağlama lütfen." diye fısıldadı, bunu derken elimi okşamaya devam ediyordu. Diğer kolumla boynuna sarılıp başımı omzuna koydum.

Bir süre öyle kaldık fakat belinin ağrıyacağını düşünerek kolumu çektim, göz yaşlarımın aktığı yere bir öpücük bırakıp o da geri çekildi.

🎸

"Güzelim hadi ama bunu da yemen lazım." Uzattığı çatala yüzümü buruşturarak baktım, ben yumurta sevmezdim ki.

Aniden yanağımı öpüp geri çekildiğinde aralanan dudaklarımın arasından yumurtayı sokuverdi. Çatılı kaşlarımın hedefi olurken, muzip bakışlarıyla kaşlarım eski halini aldı.

Yedikçe ağzımın içinde büyüyen yumurtanın geri kalanını çiğnemeden mideme gönderirken, "Yedim bak, bitti." dedim. Bunu yaparken masanın üstündeki elini de tutup alnıma koydum.

"Ateşim de yok, bak iyiyim."

Az önceki gibi muzip bakışlarıyla, "Böyle anlayamadım." derken ne olduğunu anlayamadan dudaklarını alnıma bastırdı.

Ve ben bir kez daha önceden aldığım nefeslerin yalan olduğunu anladım.

🎸

@piril

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@piril.aden: yıldızlara bak.✨

6.810 beğeni, yorumlara kapalı

@müzisyen: bu fotoğrafı hiç silmeyeceğim güzelim :) @piril

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@müzisyen: bu fotoğrafı hiç silmeyeceğim güzelim :) @piril.aden 🤍

10.683 beğeni, yorumlara kapalı

🎸

Ya siz ne yapıyorsunuz? Kalp var bende :*

Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerr?

Hoş kalın, müzikle kalın.🪄

müzisyen•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin