yirmi

1.3K 99 17
                                    

🎶 Ayça Özefe - Ay Tenli Kadın (Cover)

🎶 Perdenin Ardındakiler - Her Gece

🎸

@müzisyen: Neden Pırıl'ı sevmiyorsun? (00.03)

@tekbasinayizaden: Gece gece soracak, aklına bu soru mu geldi?

@müzisyen: Evet.

@müzisyen: Bir insan bir şeyden durduk yere soğumaz.

@müzisyen: Sabretmiştir ya da gerçekten nefret etmesi gereken bir şeyler yaşamıştır, ne olduğunu merak ediyorum.

@müzisyen: Belki sana Pırıl'ı tekrar sevdirebilirim :')

@tekbasinayizaden: Bu imkansız Müzisyen.

@tekbasinayizaden: Ben kendimi sevmiyorken, o ismi bana sevdiremezsin.

@tekbasinayizaden: Bir şeyler yaşamış olabilirim, yaşandı ve gitti.

@tekbasinayizaden: O yaşanmışlıklar bana mâl oldu, sevmiyorum kendimi.

@tekbasinayizaden: İsmimi sevince kendimi sevmiş olmayacağım.

@müzisyen: Her şeyden umudunu yitirmiş insan tipi :')

@tekbasinayizaden: Müzisyen,

@tekbasinayizaden: bir şeye umut edersen üzülen sen olursun.

@tekbasinayizaden: Benim hiçbir şeyden ne beklentim ne de umudum var.

@tekbasinayizaden: Ben beklenti kurmamayı, 15 yaşında kimsesiz kaldığımda etrafımda olan insanlardan öğrendim.

@tekbasinayizaden: Hayatına giren her insan, hayatından çıkarken sana bir şey öğretir.

@tekbasinayizaden: Benim hayatımdan çıkan insanların bana öğrettikleriyle olgunlaştım ben.

@tekbasinayizaden: Kazık attılar; insanlara güvenmemeyi, zarar verdiler; kendimi korumayı, bağırdılar; haklı olduğumda susmamayı öğrendim.

@tekbasinayizaden: Ben bunların hepsini, bana zarar veren insanlardan öğrendim. Kendilerince beni yaraladıklarını düşündüler ama ben güçlendim.

@tekbasinayizaden: Bir şeyler hissetmeyi bıraktığında insanlardan bir şeyler beklemeyi de bırakıyorsun, umut etmiyorsun.

@tekbasinayizaden: O yüzden Müzisyen;

@tekbasinayizaden: beklenti yok, hayal kırıklığı yok.

tekbasinayizaden çevrimdışı

@müzisyen: Senin verdiğin umutları ne yapacağız be güzelim?
•silindi

🎸

Her bölüm Aden ile ilgili bir yeni şey daha öğreniyoruz, ortalık karışacak gibi :')

Hoş kalın, müzikle kalın.🪄

müzisyen•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin