🎶 Ayça Özefe - Döneceksin Diye Söz Ver (Cover)
🎶 Perdenin Ardındakiler - Kalbinde Birileri Var
🎸
"Ne istemiştiniz?"
Karşımdaki müşterilerin, "İki orta kahve." demesiyle elimdeki adisyonu doldurup hafifçe gülümseyerek yanlarından ayrıldım. Mutfağa gidip siparişleri söyledim.
Kafe bugün de çok kalabalıktı. Tabii bu kafenin en hoş kafelerden olmasının da etkisi vardı. Ayrıca ikiye bölünmüş olması da bir sebep idi.
Kafenin bir kısmı, koltukların renklerinden duvarların renklerine kadar siyahtı. Diğer kısmı ise daha pozitif duruyordu. Bir duvara, birkaç ay önce benimle birlikte çalışan iş arkadaşlarımla grafiti yapmıştık. Bu kısmın sandalyeleri klasik araba şeklindeydi. Birkaç tane de masa oyunları vardı.
Barış'ın tezgaha koyduğu iki kahve dolu bardağı alıp az önce ki masaya götürdüm. Bırakıp dönerken ayağa kalkan birkaç kişiyi görmemle kasanın arkasına geçtim.
Arka fonda, bilgisayardan çalmaya başlayan şarkının biraz sesini kısıp kasaya doğru adımlayan genci bekledim. O gencin arkasından hoplaya zıplaya bir genç de geldiğinde ikisi yan yana durdu.
Birisinin hafif dalgalı kahverengi saçları, bal rengi gözleri ve biraz kemikli bir yüzü vardı. Tahminimce 1.87 boylarında, 19-20 yaşlarındaydı.
Diğeri ise sarı kıvırcık saçlı, yeşil gözlüydü. Enerjik olduğu üstündeki palmiye ağaçlı gömlekten belli oluyordu. O da yine tahminimce 1.80 boylarında, 18-19 yaşlarındaydı.
Kasaya konulan adisyonla ürünlerin fiyatını hesaplayıp gençlere döndüm. "65 TL."
Kahverengi saçlı çocuk cüzdanını çıkarırken söylendi. "6 tabak çikolatalı pasta yersen böyle olur."
Kıvırcık saçlı çocuk dudaklarını büzüp elini pantolonunun arka cebine attı. "Aramızda 6 tabak pastanın lafı olacaksa ben öderim."
Kahverengi saçlının bir adım geri çekilip,"Hadi öde lan." demesiyle kıvırcık saçlı sırıttı. "Cüzdanımı evde unutmuşum."
Ücreti ödeyip kafeden ayrıldıklarında kolumdaki saate baktım. Çıkış saatim gelmişti.
Üstümdeki önlüğümü ve Aden yazan yaka kartımı çıkarırken tezgahın arkasındakilere, "Ben çıkıyorum!" diye bağırdım.
Beyaz pantolonum ve siyah tişörtümün üzerine lila hırkamı giydim. Kulaklığımı takıp çiseleyen yağmurun altında yürümeye başladım.
Yürüyüş yoluna geldiğimde hep bizim durduğumuz yerde şarkı söyleyen başka bir grup gördüm. Batuhan Kordel'in Anıları Sakla şarkısını, gözlerini kapatmış bir şekilde söylüyordu bir genç.
“Gitsem buralardan,
Arkama bile bakmadan.
Senden tek isteğim;
Anılarımızı saklaman.”Birden araladığı göz kapaklarıyla, ne renk olduğunu çözemediğim gözleri ortaya çıktı. Gözlerimiz kesişince hafifçe titrediğimi hissettim.
Çok geçmeden şarkıyı bitirdiklerinde eşyalarını topladılar ama gitmek yerine basamaklara oturup kendi aralarında konuşmaya başladılar. Ya bu havayı değerlendirmek istiyorlardı ya da bizi dinleyeceklerdi.
Birkaç dakikanın ardından arkadaşım Talha geldiğinde gitarını ve mikrofonu kurdu. Bugün ki repertuarımızda her zaman ki gibi slow şarkılar vardı.
Akşam kalabalığı, yürüyüş yolunu da ele geçirdiğinde etrafımızda bir insan topluluğu vardı. İlk şarkı söyleyişim olmasa da biraz çekinmiştim.
Talha gitarın tellerini yavaşça hareket ettirdiğinde hızlıca aklımdan sözleri geçirdim.
“Beni yordun, dayanıyordum
Kalbimdeki kırıklara.
Tükeniyordum, sabrediyordum
Başka dudaklara dokunmana.Zorlanıyordum, düşlüyordum seni
Beni sevmişsin gibi.”Üzerimden bir titreme geçerken gözlerimin dolduğunu hissettim. İnce kirpiklerimin arasından baktığımda onunla yine gözlerimiz kesişti.
“Kalbinde birileri var.
Olsun be geriye bi bak
Dön o akşama.
Ağlarken öpüştüğümüz.Bu şehrin havası bozuk,
Burnumda kötü kokusu.
Gidişlerin
Boynuna yasla beni...”🎸
@tekbasinayizaden: Kalbinde birileri var :')
6.521 beğeni, yorumlara kapalı
@müzisyen: Sen varsın :')
5.871 beğeni, yorumlara kapalı
🎸
İlk düz yazı bölümümüzle geldim, nasıl buldunuz? :')
Hoş kalın, müzikle kalın. 🪄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
müzisyen•texting ✓
ChickLit•texting, tamamlandı. @müzisyen: Ben seni, sen olduğun için seviyorum Aden. @müzisyen: 4 yıllık duvarlarını da seviyorum. @müzisyen: Birlikte o duvarların arasından çiçekler açtıracağız :') *** Şimşekler çaktı, yağmur yağdı, o yağmurlar karlara dönü...