🎶Ayça Özefe - Zaten Kırılmış Bir Kızsın (Cover)
🎶 Yüzyüzeyken Konuşuruz - Ne Farkeder
🎶 Perdenin Ardındakiler ft. Anıl Piyancı - Yağmurlar
🎸
Pırıl Aden'den
Ağlamalarım sessizce iç çekişlere dönerken karanlık sokakta yürümeye devam ettik. Çağan elimi bırakmıyordu. Parmaklarıyla elimin üstünü okşarken arada bir öpücük bırakıyor, tekrardan okşamaya devam ediyordu.
Şimdi ne yapacağım? Nereye gideceğim? Teyzeme ne diyeceğim? O doğmamış çocuğa nasıl hesap vereceğim?
Görüş açım yine bulanıklaştığında ağlamamak için dudaklarımı ısırdım ama bu bir işe yaramadı. Çünkü titreyen dudaklarım titremeye devam etti.
Bir süre sessizce yürüdük. Çağan sanki nereye gideceğimizi biliyor gibiydi, ses çıkarmadım. Varlığını unuttuğum telefonumun sesi, aydınlığını yitirmiş karanlık yolda yankılanmaya başladığında cebimden çıkarıp arayana baktım;teyzem arıyordu. Üzerimde hissettiğim bakışlarla başımı hafifçe yukarı kaldırınca Çağan ile göz göze geldim. Saçlarımın arasına bir öpücük bırakırken konuştu.
"Arkadaşında kalacağını söyleyebilirsin güzelim."
Onu onaylayıp aramayı reddettim ve teyzeme, Eylem'de kalacağımı belirten kısa bir mesaj attım. Birkaç dakika sonra bir evin önünde durduk. Önce binayı süzdüm, daha sonra da bir açıklama beklercesine Çağan'a baktım.
"Özür dilerim bebeğim ama bu saatte aklıma sadece benim evim geldi." dediğinde başka gidecek bir yerim olmadığı için kabul ettim. Daha 2 saat öncesine kadar uzak durmayı istediğim kişinin evinde kalıyordum şu an.
Binadan içeri girip asansöre bindiğimizde Çağan'ın elini bırakmadan başımı asansörün camına yasladım. Uykum vardı fakat ellerimin ağrısı arada bir şiddetleniyor, uyumama müsaade etmiyordu. Başım camdan kayıp Çağan'ın omzuna düştü, ses çıkarmadan düzenli bir şekilde nefes alıp vermeye devam ettim. Asansör durduğunda indik ve başımı bu sefer de duvara yaslayıp kapıyı açmasını bekledim.
Eliyle geçmem için yol verdiğinde içeri girdim. Tam olarak nereye gideceğimi bilmediğimden dolayı onun da içeri girmesini bekledim. Yarı açık yarı kapalı gözlerimle montunu vestiyere asışını izledim, çok geçmeden bakışları beni buldu.
"Hoş geldin güzelim." deyince her ne kadar nezaketini karşılıksız bırakmak istemesem de başımı sallamakla yetindim. Ellerimin ağrısı hazır geçmişken şu an tek isteğim uyumaktı.
"Sen benim odamda kal, ben salonda yatayım." deyip belimden yönlendirmesiyle odaya girdim. Karanlık odada seçebildiğim kadarıyla gördüğüm yatağa oturdum. Sanki bunu hissetmişcesine burnuma kokusu doldu. Kapalı gözlerime rağmen derin bir nefes alıp ciğerlerimi kokusuyla doldurdum.
Çağan'ın odadan çıktığını fark ettiğimde üstümdeki montu çıkarıp kenara koydum. Telefonumu da komodinin üzerindeki çerçevenin yanına koydum.
Çağan elinde bir bardak su ve ağrı kesiciyle içeri girdiğinde bakışlarım onu buldu.
"Elinin ağrısını keser." diyerek su ve ilacı uzattı. Bir anlığına elimin ağrıdığını nereden bildiğini düşünsem de sargılı elini gördüğümde anladım.
"Sen içmeyecek misin?" dedim sokak lambasının çok az aydınlattığı yüzüne bakarak, uzattığı bardağı alırken. Aramızdaki mesafeyi kapatıp kahküllerimi geriye attı, alnıma bir öpücük bıraktı.
"Sen iç, ben de içerim güzelim."
İlacı içip bardağı geri uzattım. Tekrar odaya geldiğinde bakışlarımı yere çevirdim.
"Yanımda olduğun için teşekkür ederim." Kötü hisler bedenimi sararken iç çektim. "Gerçekten sen olmasaydın ben daha ne kadar maruz kalırdım ona, bilmiyorum."
"Şşş," derken önümde diz çöküp elimi tuttu. "Güzelim bunları düşünme, bak şimdi buradasın." Konuşmak için dudaklarımı araladığımda konuşmama izin vermeden yavaşça beni yatağa yatırdı, dolaptan aldığı battaniyeyi üzerime hiçbir yerim açıkta kalmayacak şekilde örttü. Yanağıma uzun bir öpücük bırakıp geri çekilirken bakışlarını kaçırdı, utanmıştı sanırım.
"İyi geceler güzelim."
🎸
Yaa ağlayacağım ama 🥺🦋
Çağan sen nasıl bir detaysınn 🥺💖
Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerr?
Hoş kalın, müzikle kalın.🪄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
müzisyen•texting ✓
ChickLit•texting, tamamlandı. @müzisyen: Ben seni, sen olduğun için seviyorum Aden. @müzisyen: 4 yıllık duvarlarını da seviyorum. @müzisyen: Birlikte o duvarların arasından çiçekler açtıracağız :') *** Şimşekler çaktı, yağmur yağdı, o yağmurlar karlara dönü...