🎶 Ayça Özefe - Nazende Sevgilim (Cover)
🎶 Gökşin Derin - Benimle Kalsan?
🎶 İkiye On Kala - Anksiyetem Tavan
🎸
"Kim yaptı bunu sana?" derken yüzünü avuçlarımın arasına aldım, incitmekten korkarcasına yanağını okşadım. Acıdan dolayı nefesi kesiliyor, tam konuşacakken tekrar ağlamaya başlıyordu.
"O-o..." Zar zor konuşabildiğinde bir anlığına acımı unutup elimi yumruk atmak için kaldırdım. Bu adam, karısının da olduğu evde karısının yeğenine nasıl böyle davranabiliyordu?
Soğukluğuna alıştığım kahverengi gözleri, onu gördüğümden beri aşina olduğum gibi mesafeyle bakmıyordu; o gözlerin anlattığı tek şey yorgunluktu. Yaşadıklarını görmekten gözleri, acı çekmekten bedeni ve şimdi ise ruhu yorulmuştu, tükenmişti. 19 yaşındaki bir gencin tek amacı istediği üniversiteyi kazanmak iken, benim güzelimin amacı o değildi. Onun tek amacı belki de tüm bu olanlardan kurtulup yaşamaktı. Saatlerce çalışsa şikayet etmiyordu çünkü ona göre, onun ailesi yoksa hiçbir şeye de hakkı yoktu.
Bu düşüncesi yanlıştı, hem de çok. Ailesi yoksa ben vardım, onun ailesi de olurdum sevgilisi de. Bunu haberi olmasa bile yapardım. O farkında olmazdı ama ben onu her zaman korurdum.
Islanan tişörtümün tenime temas etmesiyle silkelenip kendime geldim. Annesine sığınan yavru bir kedi gibi göğsüme sinmiş, ağlıyordu. Onu ağlatan her şeyi yakıp yıkmak istedim. O adam baba olmayı asla hak etmiyordu.
"Çağan," demesinin ardından hıçkırdığında vücudu titredi. "Çok acıyor..." Tekrar hıçkırdı. "Dayanamıyorum."
Morarmış ellerini avuçlarımın arasına aldım, elleri benim ellerimin yanında bir bebeğinki kadar küçük kalmıştı.
"Hastaneye gideceğiz şimdi." dedim morlukların üstünü öperken. "Sonra seni iyileştirecekler." İçimde beliren o adamı öldürme isteğini kendimden uzaklaştırdım, yüzünün her yerini zihnime kazımak istercesine inceledim. "Ve ben bu elleri asla bırakmayacağım."
🎸
@piril.aden: #tbt 🍃
6.792 beğeni, yorumlara kapalı
@müzisyen: benimle kalsan, birazcık dursan? ✨
7.048 beğeni, yorumlara kapalı
🎸
Bölümün devamı cumartesi günü gelecekk. Aslında biraz daha uzatacaktım fakat uzatırsam yetişmezdi, üzgünüm :')
Hoş kalın, müzikle kalın.🪄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
müzisyen•texting ✓
Chick-Lit•texting, tamamlandı. @müzisyen: Ben seni, sen olduğun için seviyorum Aden. @müzisyen: 4 yıllık duvarlarını da seviyorum. @müzisyen: Birlikte o duvarların arasından çiçekler açtıracağız :') *** Şimşekler çaktı, yağmur yağdı, o yağmurlar karlara dönü...