yirmi altı

1.2K 90 11
                                    

🎶 Ayça Özefe - Karanlık (Cover)

🎶 Gökşin Derin - Seni Hissederdim

🎶 Jedojest - Denedim İnan

🎸

ATM'den kartımı geri alırken çatılı kaşlarımla, "Çağan." diye seslendim. 2 bin TL almıştım ben ama şu an bin TL fazladan vardı.

Elindeki telefondan başını kaldırıp meraklı gözlerini bana çevirirken, "Efendim güzelim." dedi.

Şüpheci bakışlarım onu buldu. "Hesabımda fazladan var." Sormak istemesemde derin bir nefes alıp ekledim. "Sen mi gönderdin?"

"Yavrum sana yardım etmeyi çok istiyorum..." Yanağımı kavradı, aradaki boy farkından dolayı biraz eğilip yüzümün hizasına geldi. "...ama ölmek için çok gencim." deyip muzip bir tavırla yanağımı hızlıca öperek geri çekildi.

"Ayrıca bir Müzisyen kolay yetişmiyor."

🎸

"Pırıl?" dediğinde elimdeki çatalı bırakıp enişteme baktım. Yine ortalığı karıştıracak gibi bir hâli vardı.

Sert mizacımı korudum. "Efendim."

"Kendi üstüne bir telefon almışsın bugün." Bir şeye de burnunu sokmasa olmuyordu, sanki kendi öz kızıyım adamın ya.

"Evet enişte." derken önümdeki sudan bir yudum aldım, bakışlarımı sertleştirdim. "O telefonu kendi üzerime alabildiğime göre demek ki reşit bir bireyim, biliyor musun bilmiyorum ama."

"Pırıl-" Teyzemin sözünü kestim.

"18 yaşından büyük biri olarak kendi kararlarımı kendim verebilecek özgür bir bireyim. Yani yetişkinim ve telefonumu kendi üzerime almam kadar normal bir durum yok." Ona karşı çıkmam hoşuna gitmiş olacak ki alayvari bir yüz ifadesiyle bana bakmaya devam etti. Karşımda böyle güldüğüne göre kendince güvendiği bir şeyi olmalıydı.

"O kadar parayı nereden buldun sen?"

"4 senedir sizdeyim, hâlâ çalıştığımı bilmiyor musun?" Afalladı, bu sefer gülen ben oldum. Senelerce kaldığım evde, bu akşam sergilediğim tutum belki beni nankör yapabilirdi. Şu an bu umrumda değildi bu saatten sonra bildiğim tek bir şey vardı.

Bu evde artık kalmak istemiyordum.

"Ben uyuyacağım teyze." dedim masadan kalktığım sırada. Teyzemin bir suçu yoktu, ayrıca kadın hamileydi. Bir de üstüne bebeğini düşürmesine izin veremezdim.

Kaldığım odaya girip kapıyı kilitledikten sonra etrafımdaki eşyalara zarar vermemek için yumruklarımı sıktım. Belli ki bu gidişle tartışmalar her akşam olmaya devam edecekti. Bunları her gün Çağan'a anlatıp onu sıkmak istemiyorum. Tamam, beni seviyor olabilir ama ben hislerimden emin değilken üzerine bir de kendi sorunlarımı onu yükleyip moralini bozmak istemiyorum, benim yaşadıklarım kimsenin suçu değil.

Kendi hislerinden emin değilsen o zaman Çağan'ın hisleriyle neden oynuyorsun? Onu sevip sevmediğini bilmiyorsan neden çıkıyorsan onunla?

Aniden yüzüme tokat gibi gerçekle, sıktığım yumruklarım gevşedi. Ben Çağan'a onu sevdiğimi söylememiştim. Fakat onun sevdiğini bildiğim için onunla birlikteydim şu an. Onunla oyun mu oynamış oluyorum peki ben?

Ne düşüneceğimi şaşırmışken elim aniden Çağan ile bugün beraber aldığımız yeni telefonuma gitti. Aldığımız ilk anda numarasını kaydetmişti, WhatsApp'tan ismini bulmam zor olmadı.

Siz: Çağan,

Siz: biz bir süre birbirimizden uzak mı dursak?
•teslim edildi ✓✓
•görüldü

🎸

Yine ortalık karıştı :')

Cumartesi bölüm gelemediği için üzgünüm aşkımlar, hasta olduğum için yazamadımm. 🤧💜

Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerr?

Pırıl Aden'in tepkisi ve davranışları doğru mu sizce?

Hoş kalın, müzikle kalın.🪄

müzisyen•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin