dört

1.8K 139 31
                                    

🎶 Ayça Özefe - Çöpçüler (Cover)

🎸

@tekbasinayizaden: Yine gecenin bu saatinde uyanığım. (04.08)

@tekbasinayizaden: Ders çalışırken uyuyakalmışım, teyzemle eniştem sağ olsun kavga sesleriyle uyandırdılar :') (04.09)

@tekbasinayizaden: Eniştemin yine “daha ne kadar bizimle kalacak bu kız? Ablanlar öldüğünden beri beraberiz. Üniversiteyi kazansın da gitsin artık.” diye teyzeme söylemelerini duyabiliyorum. (04.10)

@tekbasinayizaden: Tahminimce teyzem kulaklarını kapatıp onu dinlememeye çalışıyordur. (04.11)

@tekbasinayizaden: Eniştemin haklı olması çok koyuyor :') (04.12)

@tekbasinayizaden: 15 yaşından beri onlarda kalıyorum. (04.13)

@tekbasinayizaden: Beni almak zorunda değillerdi ki. (04.14)

@tekbasinayizaden: Ben annemin, babamın ve abimin mezarlarının yanında yatardım. (04.15)

@tekbasinayizaden: Hem onların yanında kimse zarar veremezdi bana. (04.16)

@tekbasinayizaden: Abim yaşıma bakmadan beni yine sırtına alırdı. (04.17)

@tekbasinayizaden: Babam “güzel kızım.” diyerek alnımı öperdi. (04.18)

@tekbasinayizaden: Annem de bana en sevdiğim kurabiyelerden yapardı. (04.19)

@tekbasinayizaden: Şimdi üçü de onları yapamayacak kadar uzaktalar. (04.19)

@tekbasinayizaden: Ben de kendimden çok uzağım. (04.20)

@tekbasinayizaden: Ben eski ben değilim artık. (04.21)

@tekbasinayizaden: Enerjik, etrafa neşe saçan, yüzünden gülümsemesi eksik olmayan Pırıl değilim. (04.21)

@tekbasinayizaden: 15 yaşında, ailemdeki herkesi bir anda kaybetmem beni olgunlaştırdı belki de. (04.22)

@tekbasinayizaden: Ben kimseye kolay kolay güvenmeyen, ciddi duruşlu, içine kapanık biriyim. (04.23)

@tekbasinayizaden: Ben Aden'im :') (04.24)

🎸

Aden, Müzisyen'i engellediğinin farkında. Müzisyen mesajları görmüyor, haberiniz olsun :')

Hoş kalın, müzikle kalın. 🪄

müzisyen•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin