on altı

1.3K 105 43
                                    

🎶 Ayça Özefe - Moonlight (Cover)

🎶 Gökşin Derin - Öldürüyorum Herkesi

🎸

Mesaja görüldü atıp telefonu karnımın üzerine bıraktım. Birkaç saniye önce okuduğum mesajlar gözümün önüne gelince kurumaya yüz tutmuş yanaklarım tekrardan ıslandı.

Karnımdaki telefonum titreyince bir an karnımın guruldadığını sandım ama mesaj geldiğini anlayınca ekranı göz hizama getirdim.

@müzisyen: Görüldü ha?

@müzisyen: Ayıp ettin be güzelim :')

@müzisyen: Ben burada kız düşürme taktikleri arayayım, sen görüldü at.

@müzisyen: Hiç yakıştıramadım sana.
•görüldü

@müzisyen: Aden iyi misin?

@tekbasinayizaden: İyiyim.

@müzisyen: Değilsin.

@müzisyen: İyi olsaydın bana böyle düzgünce cevap vermezdin, 'seni ilgilendirmiyor' deyip terslerdin.

@müzisyen: Ne oldu?

@tekbasinayizaden: Hiçbir şey olmadı Müzisyen, iyiyim dedim.

@müzisyen: Sen gerçekten iyi değilsin.

@müzisyen: 5 dakikaya geliyorum, mesaj atınca aşağı in.

@tekbasinayizaden: Gerek yok.
iletilmedi

İnternetini kapattığını anladığımda ıslak yanaklarımı şişirdim. O birkaç günlük biri şimdi geleceğini söylüyordu. Gitmeli miydim?

Müzisyen geldiğine dair mesaj atana kadar düşündüm. Belki de bu yaşıma kadar beni en iyi anlayan oydu. Ya da bu kadar çok seven.

Ailem, trafik kazasında ölene kadar sevgilerini hep hissettirirdi ama onlar gittiğinden beri ben kimsenin sevgisini hissetmemiştim. Bu yüzden kendimi hep yük olarak görürdüm. Daha önce birinin hiç tercihi olmamıştım, ya mecburiyettim ben ya da yedekte olan biri. İnsanlar beni görürdü, sadece görürdü. Bakmak için bakarlardı, baktıkları yerde bir şey görmek için değil. İnsanlar benimle konuşurdu ama gerçekten konuşmak istedikleri için değil, boş olan zamanlarını doldurmak için.

Bu yüzden ben hep soğuktum. Bu benim kendimi savunma şeklimdi. Beni savunacak biri olmadığı için kendi kendimin her şeyi olmam lazımdı.

Düşüncelerimin arasından sıyrılıp ekranda beliren mesaja baktım.

@müzisyen: Geldim. (00.09)
•görüldü

İç çekip yatakta doğruldum ve üstümdekilere göz gezdirdim, gri bir pijamayla siyah tişört vardı. Daha fazla bekletmemek adına kapının arkasından şişme montumu aldım, odadan çıktım.

Koridorun karanlık yoluna rağmen hızla yürüyüp portmantodan ayakkabılarımı aldım, yavaşca anahtarı çevirdim, dışarı çıktım ve arkamdan kapıyı kapattım. Merdivenden destek alıp ayakkabılarımı giydim. Yedek anahtarım hep montumun cebinde olduğu için sorun olmazdı.

Elim dış kapının koluna gittiğinde karnımda tarifsiz bir his, vücudumda ise bir titreme vardı. Sarılırsa ne yapacaktım?

Tek başına kaldığımdan beri ne ben birine kendi isteğimle sarılmıştım ne de biri bana sarılmıştı. O zamandır gereksiz temastan kaçınıyordum sebebini bilmesem de.

Nemlenmiş yanaklarıma ellerimle rüzgar yapıp kendimi dışarı attım. Karanlığın içinde elleri cebinde bekleyen bir silüet, ilk gördüğüm şey oldu. Siyah kapüşonlusunun altından çıkan siyah tutamlar alnına dökülmüştü. Gözlerimi kısarak ona doğru bir adım attım, birkaç adımda aramızdaki mesafeyi sıfırladı.

'Sen bana bir adım atsan ben sana koşarım.' demek istiyor...

İçimdeki ağlama dürtüsü kaynar suya dönüp karnımda fokurdamaya başladı ve çok geçmeden gözlerimden taştı. Dolu gözlerimi görmemesi için başımı eğdim. Boyun eğmek, bir şeyleri gizlemek bana göre değildi ama nedensizce ağladığımı görsün istemedim.

Sıcak elleri çenemden tutup başımı kaldırdı. Diğer elini de kaldırdı, yüzümü avuçlarının arasına aldı. Baş parmakları dökülen göz yaşlarını sildi. Ancak gözlerim buna inat yenilerini gönderiyordu yanaklarıma.

O an kim olduğumu bir kenara bıraktım. Aden veya Pırıl, ikisi de değildim. Aden gibi sert, Pırıl gibi iyimser olmayı kenara bıraktım ve içimden geleni yaptım.

Kollarımı beline dolayıp başımı göğsüne bastırdım, anında elleri belimi buldu. Bir eli sırtımı okşarken dudaklarını saçıma bastırdı. Kendimi an'a bırakıp sadece ağladım.

🎸

@tekbasinayizaden: #tbt🕯️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@tekbasinayizaden: #tbt🕯️

4.072 beğeni, yorumlara kapalı

072 beğeni, yorumlara kapalı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@müzisyen: 🌒

4.813 beğeni, yorumlara kapalı

🎸

AGA NOLUYO AGAA :D

Bölüm hakkında düşüncelerinizzz?

Hoş kalın, müzikle kalın. 🪄

müzisyen•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin