Sessiz Çığlıkların Yankısı
ZEMHERİ15. Bölüm ' Çöldeki Okyanus'
Burnuma değen şey ile rahatsızca yerimde kımıldadım. Dar elbisem beni iyice sıkarken ve burnuma değen şeyin tekrar değmesi ile artık uykum açılmıştı. Gözlerimi açtığımda Kunt başımda kısa olan saçımı zar zor buruma değdirerek huylanmama neden oluyordu.
Bunu neden yaptığını anlamazken yanı başımda duran saatte yazılı olan rakamlar ile gözlerim yuvalarından çıkarmışçasına açıldı. Ben bu saate kadar nasıl uyuyabilmiştim?
"Şuan tam bir cadıya benziyorsun. Ben bile makyajın silinip yatılması gereken bir şey olduğunu biliyorken sen nasıl bilmezsin Loris? Kalk artık bugün yapacağımız bir sürü iş var ve sen bu saate kadar yatıyorsun. Hem şu üstüne bir çeki düzen ver, bu daracık elbise ile nasıl rahat uyuyabildin?"
Ardı ardına sıraladığı cümleler ile daha da fazla kendime gelirken elbisemin yırtmacı yukarı çıkabildiği kadar çıkması bacaklarımı tamamen ortaya sermişti. Hızlıca pikeyi bacaklarıma örttüm. Kunt cebinden bir sigara paketi çıkardı. İçinden çıkardığı incecik sigarayı dudaklarına yerleştirdi ve cebinden çıkardığı özel olduğunu üzerindeki işlemeli motiflerden ispat eden çakmağı ile yaktı.
Sigara paketini bana uzatırken gözlerimi devirmemek için kendimi zor tutum. "Pardon senin nefesin kesiliyordu, unuttum. Sahi beni görünce nasıl normal kalabiliyorsun? Her gören kızın nefesi kesilirken senin gibi birinin ölmesi lazım, şaşırdım doğrusu"
Arsızca bir gülümseme ile gözünü kırptı ve balkona doğru ilerledi. Arkasından fırlattığım yastık ona ulaşmazken sinirle nefesimi verdim ve bağırdım. Bu nasıl bir şerefsizlik ya! Akel ile hemen konuşmam gerekiyordu. Bu adam kimdi? Neden bizim ile birlikte bu planın içindeydi? Sahi Akel' e sorsam bana yanıt verecek miydi? Orası bile meçhulken soru işaretlerinin olduğu okyanusta boğulmaya devam edecektim.
Odanın içinde bulunan banyoya doğru yürüdüm ve kapıyı açtım. aynada gördüğüm görüntü ile Kunt'un gerçekten ne demek istediğini anlamıştım. İlk defa sonuna kadar hak veriyordum ona. Bu halim neydi! Daha fazla rezil bir halde olmak istemediğim için banyonun kapısını kilitledim ve hemen duşa girdim.
Sıcak duşun iyi geleceğini düşünsem de soğuk su ile duş almak istedim. Elime sıktığım şampuanı iyi bir şekilde saçıma yedirirken bugün bizi neler bekliyordu deli gibi merak ediyor ve soru işaretlerinin zihnime yaptığı küçük arbededen dolayı sorumun cevabını hızlı bir şekilde almak istiyordum.
Hızlı bir şekilde duşumu aldım ve havluya sıkı bir şekilde sarıldım. Burada bir parça kıyafet bırakan aklımı çıkartıp öpmek istiyordum, ama böyle bir şeyin mümkün olmayacağı için hızlıca giyindim. Kilitlediğim kapıyı açtığımda tam da tahmin ettiğim gibiydi. Kunt bilmem kaçıncı sigarasını yakarak manzaraya doğru dalmış bir şekilde düşünüyordu.
Onun yanına yaklaştığımda düşüncelerinden hemen ayrılmış ve bana doğru dönmüştü. "Hazırsan kahvaltı yapmaya gideceğiz."
"Karşıdan bakınca hazır gibi gözüküyor muyum?" bana evet dercesine bakıyorken bu duruma aldırmadan konuşmaya devam ettim. "10 dakikaya hazır olurum, şimdi müsaaden varsa giyineceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ | S.Ç.Y. |
Teen FictionZEMHERİ ( SESSİZ ÇIĞLIKLARIN YANKISI) Bana bir adım yaklaşarak okyanus mavisi gözlerini, gözlerim ile kavuşturdu ve sesi olan ellerini oynatarak dilinin ucuna gelen çığlıkların yankısına bana ulaştırdı. "Aleda, hayatın bana vurduğu tekmelerde her za...