'Flört'

112 16 68
                                    

51. Bölüm : 'Flört'

Gecenin yere göğe sığdıramadığı karanlık, onun arkasını dönüp parlayan okyanus mavisi gözlerle bana bakmasıyla hükmünü bitirmişti. Gözleri titriyordu ve bu tıpkı bir sokak lambasının son kalan gücüyle cılız bir şekilde sokağı aydınlatmasına benziyordu. Fakat buna benzemeyen tek kısmı sokak lambaları sokakları aydınlatıyorken, Akel'in gözleri benim dünyamı aydınlatıyordu...

"Loris!"

Güçlü tutmaya çalıştığı sesi titrerken, başarılı olamamıştı. Zihnimde dolaşıp dönen düşüncelere, saniyeler akıp geçerken bir tanesi daha ekleniyordu ama en önemlisi ise bana Loris olarak seslenmesi olmuştu.

Akel diye fısıldamak istedim çünkü konuşmaya gücüm yoktu... Sanki dudaklarım, kalbim ile iş birliği yapmışçasına açılmıyordu...

"Öldüğünü söylediklerinde asla inanmamıştım ve şu an başka bir evrende karşılaşmış gibi oldum. Çok değişmişsin... Önceden yaptığımız planlar için çok farklı karakterlere bürünürdün ama bu çok farklı olmuş Loris..."

"Kimsenin beni tanımamasını istedim."

"Ama ben tanıdım! Orman yeşili gözlerini lens ile kapatmaya çalışmışsın, sürekli değiştirdiğimiz saçlarını çok farklı bir boyuta taşımışsın ve bu hiç tanınmamanı sağlamış. Ama tedirgince yediğin dudakların, hafif çattığın kaşların ve en önemlisi dudaklarını yediğinden dolayı oluşan yüz ifadende çıkan gamzelerin... Onları unutmak ya da tanıyamamak imkansız olurdu."

Konuyu değiştirmek için konuşmaya çalıştım. "Neden beni takip ediyorsun!"

"Neden benden kaçmayı tercih ettin?"

Aylardır zihnimde bile yankılanmasına izin vermediğim cümleler dudaklarım döküldü. "Cesaretim yoktu, benden bir kez daha nefret etmeni kalbim kaldıramayacağı için kaçmak en iyi yol olarak geldi."

"Sen, seni aradığımızı bildiğin halde benim gözlerime bakarak yalan söylerken cesaretliydin ama her şey açığa çıkınca mı cesaretin yok oldu?"

"Senin gözlerine her bakışımda vicdan azabı çektim! Her seferinde yaptığım şeyin yanlış olduğunu bilerek seninle aynı yerde olmak istedim! Vicdan kalbimi bir zehir gibi ele geçirirken, sana olan aşkım o zehri yuttu. O zehri bir gün kusacağını biliyordum ama anın büyüsüne kapıldığım için bir plan yapmadım."

"Peki şimdi ne olacak?"

Sorduğu soru karşısında yanıtsız kalırken verebilecek bir cevabım yoktu. "O Karaca denilen kızla bu zamana kadar beraberdin, benden intikam almaya neden tekrar başladın. Tamam yaptığım şeyler çok ağırdı ama senin bu yaptıkların daha da ağır!"

"Senin almaya çalıştığın intikamın beni ölümden döndürdü ve bakılmaya ihtiyacım olduğunda yanımda kimse yoktu,o vardı! O beni iyileştirdi yani buna intikam almak falan denilmez!"

"Senin gibi bir kadının, Karaca gibi birinin yalanlarına inanmış olması bana garip geliyor."

"Ne yalanı?"

"Sana neler söyledi de yanında bulundurdu?"

Sessiz kalmayı tercih ederken, sinirle konuşmasına devam etti. "Eğer bir korkak gibi kaçmak yerine benimle olmaya devam etseydin, bütün her şeyin üstesinden gelebilirdik."

ZEMHERİ | S.Ç.Y. |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin