53. Bölüm : 'Karşılaşma'
Yeryüzünü yıkarcasına oluşan sesin ardından silah sesleri, kulağımızı delercesine yankı yapıyordu. Akel hızla beni yere çekip, bedenini bedenime siper etmişti. Kısa bir süre sonra silah sesleri kesilirken oluşan yankılar da bitmişti. Gecenin sessizliği hükmüne devam ederken, zihnimizdeki soruların sesli yankısından başka hiçbir ses yoktu...
Akel temkinli bir şekilde üstümden kalkarken tekneyi hızla çalıştırıp geldiğimiz yönden ilerlemeye devam etti. "Akel ne oluyor?"
Sorduğum soru yanıtsız kalırken arkamıza dönüp, silahların patladığı alana bakmaya çalıştım. Hızlı bir şekilde ayrıldığımız için ışık olan kısım giderek azalmıştı ve bu durum görüş alanımın kısıtlanmasına neden oluyordu. Zihnimdeki sorularla yanıtsız kalırken Akel'i daha fazla meşgul etmeyerek cevap vermesini bekledim.
Tekneye bindiğimiz kıyıya geldiğimizde, tekneyi aldığımız adam bir kayanın üzerinde oturmuş sigara içiyordu. Bizi erken beklemediği için şaşırırken elindeki yeni yaktığı sigarayı hemen yere atıp söndürdü ve yanımıza geldi.
Sanki hızlı koşmuşçasına göğsü hızla inip kalkarken, Akel'in verdiği emirleri yerine getirmeye başladı. Etrafımdaki şeyler uğultulu halde gelmeye başlarken, Akel'in hızlı hareketleri ardında açtığı kapıdan içeriye girdim. Arabanın kapısını sert bir darbe ile kapatıp, dışarıdaki adama bağırmaya başlarken bu durum korkmama neden olmuştu.
Aradan yaklaşık bir dakika geçtikten sonra Akel dindiremediği siniri ile arabaya binip, arabayı çalıştırdı. Ani hareketleri hala sinirli olduğunu belirtirken ona kaçamak bakışlar ile bakmaya başladım. "Şimdi daha iyi anlayabiliyor musun? Büyük bir bok çukurunun içine düştük ve ben sensiz buradan çıkacağımı düşünmüyorum! Öldürdüğümüz kişilerin yakınları bizim peşimizde ve intikam almadan durmayacaklar! Ama en önemlisi ne biliyor musun? Polis ensemizde ve bizim küçücük bir hatamızı arıyor, sonumuzun ne olacağını sen düşün."
"Tamam sakin kalır mısın."
"Nasıl sakin kalmamı istiyorsun! Bu adamlardan kurtulmanın tek çözümü onları öldürerek ortadan kaldırmamız ama bunu yapamıyoruz çünkü çok göze battık ve polisler bizim küçücük hatamızı arıyorlar."
"Bizde ona göre çözüm buluruz Akel bana bağırma!"
"Çözüm bulsana güzelim, merak ettim nasıl bir çözüm bulacaksın?"
"İlk başta yaptığımız planı düşün. Cinayeti biz işlemiştik ama başkalarının üzerine suçu atmıştık. Bizi öldürmek için gün sayan kişileri ortadan kaldırırız ama delilleri başkalarına suç olarak atarız. Bu çok zor bir şey değil!"
"Zemheri bu düşmanlar bir değil, iki değil. Nasıl hepsiyle başa çıkabileceğiz? Bazen kendime çok kızıyorum saçma sapan bir intikam uğruna bir işin içine girdik ve tüm zerremizle bu işe battık. Bu hikayedeki tek tesellim, seni daha yakından tanıyıp mükemmel zamanlar geçirmiş olmamızdı..."
"Tamam ilk önce sakin kalmayı dene ve bunu kimlerin yapabileceğini düşün. Eğer düşünmek yorucu geliyorsa yarın sabah daha sakin bir kafa ile düşünmeyi tercih edebilirsin. Bu yapan kişileri bulduktan sonra daha rahat bir şekilde detaylı plan yaparız."
"Sen Karaca denilen kadın ile aynı yerde kalıyorken bu mümkün olabilir mi?"
"Aslında düşündüm de biz kimlerle mücadele ettik, Karaca ile mi başa çıkamayacağız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ | S.Ç.Y. |
Teen FictionZEMHERİ ( SESSİZ ÇIĞLIKLARIN YANKISI) Bana bir adım yaklaşarak okyanus mavisi gözlerini, gözlerim ile kavuşturdu ve sesi olan ellerini oynatarak dilinin ucuna gelen çığlıkların yankısına bana ulaştırdı. "Aleda, hayatın bana vurduğu tekmelerde her za...