Un nenorocit, o brută, un animal... Nu pot să cred că a făcut una ca asta. Nu are inimă, suflet, conștiință? Sunt atât de nervoasă... Nu cred că am fost în viața mea așa. Ticălosul... Era și frumușel al naibii. Dar degraba ești frumos dacă ai un suflet urât.
Plec spre casă. Nu vreau să mai aud nimic. Nu știu ce să le zic lui Ivy și Lucas. Las un mesaj pentru Ivy că îmi e rău și că am plecat acasă.
Ajunsă la destinație, mă duc direct în camera mea și mă afund cu capul în pernă. Îmi vine să țip de draci. Sunt agitată, corpul îmi tremură. Starea îmi e inexplicabilă. Ard...
- Scumpo! aud vocea mamei de pe hol.
- Da!
Intră în cameră cu un zâmbet imens pe față.
- Diseară vine la cină o veche prietenă. Vale.
Știu câte ceva despre această Vale. E o veche prietena de a mamei și de a mătușii Eda.
- Se întorce din străinătate. Nu am mai văzut-o de cinci ani... Nici înainte nu aveam timp și ne vedeam rar. Nu știu dacă o ști.
Am văzut-o de vreo două ori, e roșcată și subțirică.
- O știu.
- O să vină cu soțul ei și cu fiul.
Nu știam că are copii...
- Bine...
- Ai pățit ceva? Ești cam roșie la față.
- Nu am nimic mamă... Un nenorocit m-a enervat la birou.
- Și mai trăiește ? întreabăa amuzată.
- Din păcate...
- Ce a făcut?
- Din cauza lipsei sale de suflet am pierdut o colaborare care ne-ar fi ajutat mult.
- Îmi pare rău scumpo...
- O să rezolv eu... Găsesc un alt investitor.
- Așa te vreau.
Doar nu stau să mă gândesc și să continui să mă enervez pentru acel tâmpit...
- Familia lui Vale vine la opt. Să fi gata.
Cum adică?
- Cum așa?
- E o întâlnire importantă, trebuie să arăți elegant.
Era să zic eu acum...
- Și cum ai vrea să mă îmbrac? Cu volănașe și tiară? spun sarcastic.
Își dă ochii peste cap.
- Ca o fată de vârsta ta. E o cină importantă pentru mine Rose. Am vorbit și cu Christian și i-am interzis să își aducă specimenul de iubită în această seară.
Mă bucur că gândește la fel ca mine.
- Voi face tot ce pot ca această cină să decurgă bine.
- Să te machiezi puțin, îți stă super cu puțin rimel.
- Mă omori mamă...
- Să fi și puțin sexy.
Cuvântul ăsta nu mă caracterizează și nu cred că mă va caracteriza vreodată.
- Da da...
Iese din camera și respir ușurată. Relația cu mama e ok, dar uneori exagerează și mă supără.
CITEȘTI
Iubire neprevazută Vol. 2
RomanceRose White, fiica lui Ryan și a Lidyei, moștenește caracterul tatălui ei, fiind o femeie puternică și dură. Încă din copilărie a fost independentă, nelăsând loc de joacă în viața ei. La cei 22 de ani ai ei a realizat mai multe decât o persoană care...