Capitolul XLI

1.1K 82 17
                                    

Michael

- Te iubesc !

Nu știu cu ce i-as putea răspunde la aceste cuvinte. Nu pot sa mint ca o iubesc ,dacă eu nu o fac...
Ochii ei se uită atât de frumos întra ai mei. Are o privire de căprioară rătăcită în cele mai multe momente. A trecut prin atâtea și eu...eu o fac să sufere din cauza amneziei. Mi-aș dori să îmi amintesc. Măcar de ea. Din câte am înțeles, as avea de recuperat ultimii doi ani din viață.

Ochii i se umplu de lacrimi văzând răspunsul care nu mai vine. Mi se rupe inima. Oricât de dur par , nu sunt nici pe jumate...

O mângâi ușor pe obraz și îi șoptesc la ureche:

‐ Ochii tăi sunt prea frumoși pentru a vărsa lacrimi.

O sărut pe obraz , apoi pe pomeți, cât mai aproape de ochii ei atât de speciali.

‐ Îmi lipsești! spune ea cu manile înconjurate de umerii mei.

- Sunt chiar lângă tine.

Oftează și își pleacă privirea. Îi ridic bărbia, făcând-o să mă privească înapoi.

- Chiar dacă nu îmi amintesc , sunt aici! Nu o să plec. Iartă-mă că te supăr și...

Îmi pune un deget peste buze, oprindu-mă.
- Niciodată să nu mai spui asta! O să îți amintești și o să uităm toată perioada asta.

- Spune-mi ce a-i vrea să facem. Ce faceam de obicei... nu vreau să îți schimbi stilul de viață. O să încerc să fac tot ce pot.

Sunt dispus la orice , dar nu pot să îi spun ca o iubesc. Niciodată nu as spune aceste cuvinte fără să le simt. Sunt convins că nu mă minte și că mă iubește și cred ca și eu o iubesc ,dar până nu îmi voi aminti nu am cum sa ma joc cu sentimentele ei.

‐ Nu avem un anumit stil de viață. Suntem deschiși la orice. spune și vad o urmă de roșeața în obraji ei.

Este perversă...perversă rău. Nici eu nu sunt ușă de biserică ,dar ea este mai rău ca mine. Pentru a doua oara azi m-a convins de perversiunea pe care o posedă.
‐ Și mai exact cât de deschiși suntem ? Șoptesc, făcând-o să înghită în sec.

‐ În limita bunului simț,spune și se uita prin preajma ca să nu fim auziți.

Ma uimește. Și timidă și perversă. O combinație ciudată.

‐ Avem limite?

- Ești masochist si nu știam?

Încep să rad când aud întrebarea ei.

- Deloc. Nu asociez durerea cu sexul.

‐ Nici eu.

Ma gândeam ca nu... a trecut deja prin multe și nu o vedeam adepta acestui gen.
- Și ce îți place mai exact ? În afara ce ce mi-ai spus în baie azi.

Se uita în stânga și în dreapta speriată. Unde este tupeul de mai devreme ,iubito?

‐ Nu aici... ne poate auzi cineva.

- Ești timidă de fel?

Este încordată și se vede clar că este stânjenită.

‐ Mereu mă făceai să trec peste momentele de genul...

- Azi ai fost tare curajoasă înseamnă...

- Adică?
Se uită confuză.
- Adică azi nu prea erai timidă când mi-ai băgat mâna în pantaloni, spun privind-o fix.

Mărește ochii și se retrage brusc din brațele mele.

- A fost urât... spune și pleacă de lângă mine.

Iubire neprevazută  Vol. 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum