Michael
18+Se cambrează din nou fiind în apropierea orgasmului, dar din nou mă opresc. Cred că e a zecea oară când fac asta. Își înfige unghiile în scalpul meu și mă împinge spre comoara ei. Nu așa repede iubito. O să te pedepsesc puțin azi.
- Te rog...
E roșie la față și își mișcă capul în toate direcțiile. Se zbate încontinuu.
O penetrez cu un deget și țipă. Îl mișc foarte lent. Înnebunește de-a dreptul și începe să se miște singură în el.
- Stai cuminte! O atenționez eu
- Nu mai pot! Ah!
Scot ușor degetul și mai adaug unul. O chinui minute bune doar cu degetele. O simt extrem de agitată. Respiră din ce în ce mai greu și îmi apropii buzele de centrul plăcerii. Încep să îl sug și să îmi mișc degetele rapid.
- Oh daa! Michael!
Explodează în cel mai lung orgasm văzut vreodată. Îmi udă față și tot nu se oprește. Se mișcă în neștire în gura mea care îi primește doritoare plăcerea.
Și la câteva minute de la orgasm încă tremură când o ating.
- Ești bine? Întreb văzând-o fără vlagă.
- Nu am mai avut așa ceva... A fost wow.
Mă bucur că i-a plăcut.
- Continuam?
Se uită cu ochii măriți de surprindere la mine și înghite în sec.
- Glumeam iubito. Relaxează-te!
- Nu ar fi corect... Lasă-mă câteva secunde să îmi revin și continuăm.
Sunt tare ca piatra și excitat peste măsură, dar nu vreau să o obosesc.
- Ești sigură?
- Da iubitule! Te vreau dur în mine.
La dracu cu toată rațiunea pe care o mai aveam. Mă întind peste ea și o sărut cu sălbăticie.
Ne sarutam pana o simt din nou capabilă de a mă primi.
O pătrund încet în timp ce îi sorb de pe buze gemetele atât de dulci.
- Mă omori!
- Te iubesc! îmi spune cu capul dat pe spate.
- Te iubesc iubito!
Mă mișc încet, dar se pare că ea vrea mai repede. Ma trage înspre ea cu disperare.
- Mai repede!
Vrea dur? Îi dau imediat.
Măresc ritmul patrunderilor și îi prind mâinile deasupra capului. Nu știu dacă îi place, dar după expresia feței îmi pare și mai excitată.
- Ahh... Iubitule...
Își dă ochii peste cap și o simt strângându-se în jurul meu. Sunt și mai excitat de imaginea ei când își dă drumul. Intru mai repede în ea și o aud țipând. Nu am lăsat-o să își revină după al treilea orgasm. O sărut pe gât, pe sâni și îi strâng un sfârc între buze. Tremură în continuu și tare frică îmi e să nu leșine. Mă uit la fața ei și o simt din nou aproape de apogeu.
Îi eliberez mâinile și îmi duc o mână unde corpurile noastre se unesc cu atât de multă dorință. Îi ating clitorisul și încep să fac mișcări circulare în jurul lui despul de rapide.
Tipă și își adâncește unghiile în spatele meu. Strâng din dinți și continui mai înverșunat.
Mușchii vaginului se contractă puternic și mă strâng înăuntrul lor ca într-o menghină când termină pentru a patra oară în țipete puternice.
CITEȘTI
Iubire neprevazută Vol. 2
DragosteRose White, fiica lui Ryan și a Lidyei, moștenește caracterul tatălui ei, fiind o femeie puternică și dură. Încă din copilărie a fost independentă, nelăsând loc de joacă în viața ei. La cei 22 de ani ai ei a realizat mai multe decât o persoană care...