Rose
Împachetez lucrurile și simt o tensiune ciudată între mine și Michael. Week-end-ul s-a sfârșit și a fost prea mult pentru mine. Nu știu ce să îi spun. Îmi e rușine de ce am făcut și de felul în care m-a văzut.
Nu prea mă uit spre el din cauza rușinii și sunt agitată. Foarte agitată.
- Rose, stai locului te rog!
- Dar nu fac nimic, împachetez doar. Nu știu ce ți se pare ție, dar...
Mă trage de mână și ajung la câțiva centimetri de el.
- De ce ești agitată?
- Nu sunt!
- Nu minți. De ce te agiți fără motiv?
Nu înțelege. Și nici nu pot să îi explic.
- Vrei să vorbim? Spune-mi tot ce vrei, vreau să fim deschiși unul față de altul!
Nu știu cum să îi spun... Îmi e rușine de ce am făcut aseară.
- Nu am nimic Michael. Sunt bine. Trebuie să plecăm. Hai să împachetăm!
- Nu, mai întâi vorbim.
- Nu e nimic de vorbit.
- Ce încăpățânată...
Mă uit urât la el și îmi zâmbește.
- Spune-mi ce gânduri îți trec prin minte. Nu ai de ce să îți fie teamă.
- Mie? Teamă? Nu este vorba de nimic. Ți se pare!
E prea aproape de mine. Pielea începe să îmi ardă și respirația mi se taie.
- Rose! Ești extrem de agitată... Uite-te la tine, respiri foarte greu și tremuri. Nu îți fac nimic!
Așa este... Nu îmi face nimic, dar eu sunt cu gândul la ce mi-a făcut aseară. Doamne, ce rușine îmi e... Dar buzele lui pe pielea mea... Deja mă infior.
- La ce te gândești când tresari așa? îmi șoptește aproape de ureche.
- La...
Respir din ce în ce mai greu și mă simt slabă. Eu nu sunt așa. De ce îmi provoacă aceste stări?
- La ce?
- Sunt agitată.
- Bine că recunoști.
Nici nu mai știu ce scot pe gură. Îmi e frică de ceea ce simt în preajma lui.
-Te ajut eu să nu mai fi agitată.
Da, ajută-mă!
Ce tot spun? Am înnebunit de tot.
Își strecoară mâna în pantaloni mei și trece atât de ușor de bariera chiloțeilor încât rămân surprinsă când mă atinge direct.
- Atât de udă.
Mă dezechilibrez și mă prind de el.
- Te rog...
Nici nu știu ce îl rog sinceră să fiu. Vreau doar să îmi aducă împlinirea și cât mai repede.
- Imediat iubito.
Îmi închid ochii și mă sprijin de el în timp ce degetele sale se mișcă în cercuri amețitoare peste clitorisul meu.
Îmi dau capul pe spate, lăsându-mă pradă plăceri.
- Michael... îi gem numele pentru că a micșorat ritmul mișcărilor.
Mă pătrunde încet cu un deget și îl las. Îl las să îmi facă ce vrea.
CITEȘTI
Iubire neprevazută Vol. 2
RomanceRose White, fiica lui Ryan și a Lidyei, moștenește caracterul tatălui ei, fiind o femeie puternică și dură. Încă din copilărie a fost independentă, nelăsând loc de joacă în viața ei. La cei 22 de ani ai ei a realizat mai multe decât o persoană care...