18+
Michael
Astăzi m-am trezit bine dispus. O să mă văd cu Rose după-amiază. Mă simt bine în prezența ei. Aș putea începe o relație cu ea. Parcă s-a mai schimbat sau poate mi-am făcut de la început o impresie greșită despre ea.
La firmă stau ca pe ace. Vreau să discut cu ea despre relația noastră, dar nu știu cum să o fac. Nu vreau să insist.
Primesc un telefon de la tata și îi răspund fără nici un chef.
- Da tată.
- Când ajunge domnul Rood sa mă anunți!
Nici măcar nu ma salută sau sa mă întrebe ce fac... Mereu se comportă la fel, de când eram mic.
- O să te anunț!
- A scăzut procentele luna asta. Vreau să vorbești cu investitori cât mai curând.
Parcă sunt sclavul lui. Niciodată nu m-a înțeles și nici nu o va face.
- Bine...
Îmi închide telefonul în nas și îmi vine să îl arunc în perete... Atâția nervi îmi face.
Nu îl înțeleg. Are o problemă cu toată lumea. Am tolerat atâția ani comportamentul lui dur. Toată copilăria m-a obligat să fiu cel mai bun dintre toți. Anii mai târziu mi-am dat seama că vrea să facă din mine un robot pe care să îl manevreze după bunul plac. Ca să mă eliberez din subjugare a fost nevoie să mă mut în urmă cu câțiva ani. De când am preluat firma nu prea s-a mai băgat în viața mea. Cred că nu are ocupație și de aceea mă sună să îmi spună ca la copii mici ce să fac.
Să își vadă de treburile lui. Eu știu ce am de făcut. Mereu am știut.Trebuie să mă calmez până vine Rose. Nu vreau să mă vadă în starea asta.
Mă duc la geam și îl deschid. O gură de aer proaspăt mă v-a ajuta cu siguranță.
Aud un ciocănit în ușă.
- Intră.
Pe ușă își face apariția secretara mea.
- Domnule, a venit domnișoara Rose White. A spus ca o așteptați!
Mă uit la ceas, e abia doisprezece. Trebuia să vină după-amiază. Îi fac semn că știu și pe ușă intră Rose.
E îmbrăcată într-o fustă office și o cămașă albă. Are tocurile alea criminale care îi fac picioarele ale naibi de sexy.
- Bună...
- Bună.
- Am venit puțin mai devreme. A intervenit ceva și...
- E în regulă. Spun aproape hipnotizat.
Mă apropi de ea. Mă privește atentă. O prind de mijloc și o sărut. Nu se retrage, doar tresare puțin la contactul buzelor noastre.
Își deschide gura și dăm naștere unui sărut de film pentru adulți.- Suntem în biroul tău... Poate întra cineva. Spune în timp ce îi sărutam gâtul.
- Nu intră nimeni fără aprobarea mea.
O văd tensionată așa că încui ușa.
Mă indrept spre ea și o conduc spre birou unde o pun cu fundul.
- De asta m-ai chemat?
- Nu, dar nu mă pot abține. Ești atât de sexy... Spun în timp ce îi masez sâni prin cămașă.
- Spune-mi de ce ai vrut să ne vedem...
- După.
- Nu...
CITEȘTI
Iubire neprevazută Vol. 2
RomanceRose White, fiica lui Ryan și a Lidyei, moștenește caracterul tatălui ei, fiind o femeie puternică și dură. Încă din copilărie a fost independentă, nelăsând loc de joacă în viața ei. La cei 22 de ani ai ei a realizat mai multe decât o persoană care...