Capitolul XIV

1.7K 85 7
                                    

18+

Rose

Mă atinge usor în interiorul coapselor. Ard de dorință.

Mă mângâie și îmi alintă fiecare părticică din intimitatea mea.

În timp ce mă atinge mă și privește. Îmi scanează fiecare expresie.

Mă simt ciudat de bine. Nu știam că te poți simți așa...

Îmi închid ochii și mă las purtată de noile senzații incredibile.

Mă sărută pe gât în timp ce degetele sale se joacă în jurul clitorisului meu.

Coboară cu buzele în jos și mă cutremur în momentul în care îmi prinde un sfârc între buze.

— Oh doamne!

Exclam uimită de senzațiile din pântecul meu.

Îmi suge sfârcul, îl linge și iar repetă. Înnebunesc de plăcere.

Trece și la celalalt sân și îi oferă aceiași atenție.

Sunt fără apărare. Nu pot să îi rezist.

Săruturile lui coboară ușor spre abdomen, unde linge întreaga porțiune de piele. Încercuiește cu limba buricul și mă cambrez iarăși.

Degetul nu s-a oprit din a-mi explora intimitatea, jucându-se și apăsând din când în când pe mugurasul meu.

Simt că începe să coboare mai mult săruturile și eu nu vreau să facă asta. E prea intim.

Încerc să il opresc, dar nu știu ce se întâmplă cu mine că nu mai pot scoate nici un cuvânt în momentul în care îmi atinge cu buzele intimitatea.

— Nu îmi fă asta...

— Shh. Îți place, nu mai nega.

Nici nu pot să neg asta, dar e prea mult pentru mine.

Îmi suge usor clitorisul și încep să scot sunete încete de placere, deși mi-am muscat buzele ca să le acopăr.

— Dacă nu îți place ce îți voi face să îmi spui.imi spune ridicându-și privirea spre mine.

Aprob ușor din cap.

Limba lui îmi intră ușor în vagin. A-și fi vrut să nu îl las, aș fi vrut să îi rezist.

Mă penetrează cu limba ușor simțind mii de fiorii în abdomen. Îmi place, la naiba îmi place.

Îmi duc mâinile în părul lui și îl apăs mai tare.

Mârâie și mărește ritmul, lingându-mă într-un mod delicios de înnebunitor.

Îmi mișc capul în toate părțile. Simt euforia momentului și o trăiesc la maxim.

Corpul mi se încordează și mă simt traversată de un val de căldură care de duce rapid spre ieșire. Îi țip numele zvârcolindu-mă de plăcere.

— Michael!

Îmi dau ochii peste cap. Michael nu se ridică. Mă curăță și mă sărută în continuare.

Mă liniștesc și mă gândesc la ce am făcut.

Sunt surprinsă de această trăire. Nu mă așteptam să fie atât de bine.

— Ai mai avut orgasm până acum?

Neg din cap rușinată.

Se ridică dintre picioarele mele și mă sărută tandru.

Se așează lângă mine și mă trage la pieptul lui.

Oftez și mă relaxez în brațele sale.

Mă mângâie pe spate și mă ajută ca să fiu mai relaxată.

Iubire neprevazută  Vol. 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum