Rose
18+
Am vorbit cu tata și am hotărât să mă duc mâine acasă să discutăm.
Michael nu a comentat. Ba chiar m-a împins de la spate să accept să mă văd cu el. Până la urmă e casa lui și eu i-am invadat-o. Sunt un intrus și nu îmi doresc să îl supere prezența mea.Până la urmă trebuie să înfrunt adevărul oricât de dureros ar fi. Îmi e teamă că mă vor privi ca pe o victimă. Cu milă. Și eu nu vreau asta.
Am strâns masa și am urcat în dormitor pentru a intra la duș. Folosim aceiași baie. Pe mine nu mă deranjează. Azi se pare că voi face singură duș pentru că Michael a rămas să se uite la meci. Bărbații ăștia.
Mă relaxez în cadă după o zi lungă și îmi pun căștile la urechi. Muzica mă relaxează și mai mult în perioada asta.
Închid ochii și mă las moale în cadă cu muzica umplându-mi mintea de lucruri frumoase. Îmi place să ascult muzică lentă, liniștitoare.
După un sfert de oră ies din baie, înfășorând un prosop in jurul meu.
Mă uit la lenjeria intimă care stă întinsă pe pat. Lenjeria de la Adela. Mă gândesc foarte bine dacă să o îmbrac sau nu. E prea mult și nu sunt obișnuită cu asemenea gesturi.
Fie ce o fi. Îmi las prosopul să cadă la picioare și îmi i-au chiloței și sutienul transparent pe mine. Mă uit în oglindă și nu mă recunosc. O să râdă de mine... Sigur o să râdă! E mult prea mult.
Încerc să îl desfac, dar simt o mână fix peste a mea oprindu-mă. Înlemnesc și mă uit în oglinda din fața mea.
Mă privește cu o privire animalică care mă face să înghit în sec și să mă infior.
— Aaa... eu...nu...
Mă bâlbâi ca proasta . Îmi e atât de rușine. Adela mereu mă învață numai la prosti.
— Ești foarte sexy! spune cu vocea răgușită.
Nu știu ce să spun. Sunt roșie ca racul. Mâna începe să se plimbe pe umăr în jos. Pielea mi se face de găină și îi văd zâmbetul pervers în colțul gurii.
Buzele i se lipesc de ceafa mea și coboară ușor cu ele spre coloană.
Respir din ce în ce mai neregulat și simt cum mă lasă picioarele.
— Michael...spun încet, mai mult ca o șoaptă.
Îmi desface cu mișcări lente sutienul, căzându-i bretelele pe umeri. În momentul când acesta cade pe podea și rămân cu pieptul dezgolit sub privirea lui simt că tot corpul îmi arde la o mie de grade.
Îmi privește sâni în oglindă. Simt că o să-mi plesnească pielea la cât sunt de tari dacă nu o să îi alinte cum știe el mai bine. Iar când o face și îi simt mâinile peste ei, atingând și strângând sfarcurile între degete, îmi las capul pe umărul lui gemând încet.Buzele lui aprind fiecare celulă din corp și îmi las capul într-o parte pentru a putea reuși să îmi dezmierde gâtul.
Torc mai rău ca o pisică, dar nu îmi pasă. Se simte mult prea bine.
Mă ridică în brațe și mă duce spre pat. Mă așează ușor pe cearceaful rece care în contrast cu pielea mea fierbinte se simte ca și cum ar fi gheață.
Buzele i se contopesc cu ale mele într-un sărut pătimaș care mă seacă de tot aerul din plămâni. Coboară pe gat și îl sărută atât de pasional încât încep să mă zvarcolesc sub el de dorință.
Sânii mi sărută pe rând, sugându-mi sfarcurile întărite în ritmul gemetelor mele alerte.
Îi ridic capul și îl sărut. Încerc să îi dau tricoul jos, dar nu pot. Și-l dă singur lăsându-mă să îi admir pieptul atât de bine lucrat. Îl ating peste tot unde pot ajunge. Pe brațe, pe piept, pe spate. Îi trag pantaloni în jos și îi scoate aruncându-i pe podea împreună cu tricoul.
CITEȘTI
Iubire neprevazută Vol. 2
RomanceRose White, fiica lui Ryan și a Lidyei, moștenește caracterul tatălui ei, fiind o femeie puternică și dură. Încă din copilărie a fost independentă, nelăsând loc de joacă în viața ei. La cei 22 de ani ai ei a realizat mai multe decât o persoană care...