Michael
Mă trezesc ușor amețit. Am dormit atât de bine... Mă uit în stânga mea simțind că sunt luat în brațe. Rose... Atât de frumoasă! Doarme cu capul pe pernă, cu un picior peste mine și cu mâna pe pieptul meu. Este atât de sexy chiar și când nu e conștientă.
Îmi amintesc ce s-a întâmplat aseară și zâmbesc ca prostul. Nu mă așteptam să îmi spună atât de clar că mă vrea. Dar mă bucur că a făcut-o. Ce am trăit cu ea nu am trăit cu nimeni. M-a făcut să mă îndrăgostesc ca un nebun de ea și să nu mai știu de mine.
Îi mângâi ușor obrazul și își deschide încet ochii.
Nu am vrut să o trezesc. Știu că are un somn foarte fragil și că simte orice mișcare.
— Îmi pare rău iubito. Nu am vrut să te trezesc!
Zâmbește rușinată și își pune capul pe pieptul meu.
— Neața, spune încet cu fața afundată în pieptul meu.
— Neața, spun râzând de timiditatea ei inutilă.
O îmbrățișez și stăm așa pentru mult timp ascultându-ne respirațiile neregulate și bătăile puternice ale inimii.
— Ai vreo durere? o întreb spulberând tăcerea.
— Nu. Sunt foarte bine.
O sărut pe păr și vreau să merg la duș, dar ea are alt plan. Nu mă lasă să ies de sub ea.
— Mai stai te rog! spune cu vocea aceea care nu mă lasă să îi refuz nimic.
— Vrei să stăm toată ziua în pat iubire? Întreb ironic. Eu nu am nicio problemă. Te-aș ține numai aici întreaga zi și noapte.
— Cât este ceasul?
Mă uit și văd că e trecut de 12 după amiaza.
— 12:30.
— Cât? Țipă și sare ca arsă din pat.
Se uită agitată după ceva cu care să se acopere. Mă ridic în fund și o trag înapoi în pat.
— Unde te grăbește?
— La muncă... Trebuia să fiu la opt.
— Lasă iubito că se descurcă Ivy și Lucas.
— Dar...
O întrerup sărutând-o.
— Azi nu te duci. Petrecem ziua împreună.
Nu mai protestează și îi mulțumesc pentru acest lucru.
— Și ce vrei să facem? întreabă cu inocență în glas.
Am idei. Și încă câte.
Zâmbesc pervers și înghite în sec.
— Mai întâi să facem un duș iubito și după îți arăt ce o să facem.
— Michael...
Se înroșește și o sărut pe vârful nasului.
**********
După duș am ieșit dezbrăcați din baie și am răvășit din nou patul care oricum era mototolit de aseară.
A-și ține-o doar în pat, dar mai trebuie să și mâncăm. Asa că după a treia rundă am coborât la bucătărie. Cred ca e trecut de ora trei.
— Azi trebuia să îl văd pe tata... Spune în timp ce ne așezăm la masă.
— Mergem iubito. Te duc eu dacă vrei.
CITEȘTI
Iubire neprevazută Vol. 2
RomanceRose White, fiica lui Ryan și a Lidyei, moștenește caracterul tatălui ei, fiind o femeie puternică și dură. Încă din copilărie a fost independentă, nelăsând loc de joacă în viața ei. La cei 22 de ani ai ei a realizat mai multe decât o persoană care...