Capitolul XXVIII

1.4K 89 8
                                    

Rose
18+

Îmi e jenă să îi spun ce gânduri îmi trec prin minte. Nu știu dacă e normal, dar am auzit mult mai rău de la Adela decât ce am gândit eu.

- La ce te-ai gândit iubito? Spune el întrerupându-mi gândurile perturbatoare.

- Aaa...eu...

- Nu ai de ce să te sfiești. Și eu am o mulțime de fantezii cu tine iubito. Le vom face pe rând. Spune-mi la ce te-ai gândit.

- Vreau să stau eu deasupra, spun uitându-mă în jos.

Am spus-o. Mă simt mai bine acum. Cred ca e normal să ai fantezii.
Îmi ridică bărbia și se uită în ochii mei cu privirea plină de pasiune și dorință.

Mă sărută ușor pe gât coborând înspre sâni. Îmi mușcă încet un sfârc și mă cambrez.

Se așează pe pat și bănuiesc că așteaptă să mă urc peste, dar nu știu cum să fac asta. Îmi e rușine de mine și de gândurile mele...

- Hai iubito!

- Nu știu...

Mă ajută să mă urc peste el și mă poziționează deasupra bărbăției sale. Și-o ghidează cu mâna și mă ajută să mă las în jos.

- Încet iubito. Nu vreau să te doară.

Sunt fiecare centimetru care mă umble și uit să respir. E atât de intens totul.

O dată ajunsă la capăt îmi deschid ochii care abia acum realizez că i-am avut închiși și mă uit la el. E atât de sexy cu privirea încețoșată de placere.

- Esti ok?

- Da iubitule.

Mă simt foarte plină. E imens ce am în mine și îl simt foarte adânc. Mai adânc ca aseară.

Nu știu ce să fac, să mă mișc sau o să se miște el... Oricum nu e prea confortabil deocamdată.

Îmi prinde soldurile în mâini și îmi dă un ritm foarte lent. Îmi dau capul pe spate și mâinile mi le sprijin de picioarele lui. E prea intens, e mult prea plăcut.

- Mai repede? întreabă printre gâfâieli.

- Daa.

Incepe să se miște sub mine și încep și eu să îi răspund mișcărilor fără a mai fi ajutată de mâinile lui.

E atât de bine. Nu știu cât o să mai rezist.

Îmi atinge sâni și îmi strânge sfârcurile între degete.

Simt că o să termin, dar se oprește. Ce naiba?

Mă întoarce cu spatele la el și mă apleacă cât să aibă vederea liberă spre posteriorul meu.

- Ai un fund al naibii de sexy!

Mă ridică puțin cât să mă penetreze. Intră până la capăt dintr-o mișcare. Îmi țin respirația. E atât de mare...

- Îți place iubito?

- Nu te opri! spun răgușită.

Se mișcă nebunește în mine. Simt cum se formează vârtejul acela amețitor de  minunat și atunci îmi simt fesa dreaptă lovită de palma lui. La dracu! La a doua palmă încep să îmi strig plăcerea. Explodez în cel mai puternic orgasm din viața mea. Tremur încontinuu și nu mă pot oprii nici când îmi simt interiorul umplut de fierbanteala produsa de orgasmul lui.

Tot el mă ajută să mă ridic și mă așează la pieptul lui, luându-mă în brațe.

- A fost bine?

Iubire neprevazută  Vol. 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum