18+
Începe să mă sărute încet, foarte încet. Simt că zbor. Sunt atât de delicate atingerile lui încât îmi doresc să rămân mereu cu picioarele desfăcute în fața lui.
Mă sprijin mai bine de copac cu spatele și mă concentrez pe ceea ce mi se întâmplă.
Începe să îmi sugă mugurașul la fel de ușor ca și saruturile de mai devreme.
— Ce îmi faci? spun uimită de această plăcere incredibilă.
— Relaxează-te și simte-mi buzele iubito.
Asta și fac. Îmi sprijin capul de pom și îmi închid ochii.
Îmi alintă cu buzele fiecare centimetru din intimitate. Încep să scot sunete de plăcere încete.
Începe să lingă și să facă cercuri și alte forme pe care nu le deslușesc în jurul clitorisului. Mă las purtată de instinct și îmi bag mâna în părul lui. Îl ghidez mai jos și se conformează penetrându-mă cu limba. Face mișcări lente care mă aduc în pragul nebuniei.
— Nu te opri! îi spun în timp ce încerc să îmi opresc gemetele.
Îmi mușc buzele până la sânge. Îmi mișc șoldurile în sus și în jos în ritmul penetrărilor.
Începe să îmi atingă clitorisul cu degetele.
— Atinge-ți sâni! Îmi ordonă cu vocea joasă și răgușită.
Îmi duc mâinile la sâni și strâng prin materialul rochiei sfarcurile erecte.
Simt cum se formează vârtejul în mine. Mușc mâna când valurile de plăcere mă inundă. Îmi dau ochii peste cap simțind că nu se mai oprește. Trăiesc cel mai lung orgasm.
Încerc să respir normal. Încă mă sărută acolo și nu cred că are de gând să se ridice.
— Ești atât de dulce iubito!
— Michael...
— Mai dă-mi unul iubito.
Nu mai sunt în stare să vorbesc pentru că m-a penetrat cu un deget fără a mai aștepta să îi răspund.
— Ești atât de strâmtă...
Icnesc când mai adaugă al doilea deget.
— O să le mișc ușor iubito. Relaxează-te!
Nu e prea confortabil al doilea deget, dar nu comentez.
Începe să le miște încet așa cum a spus.
Îmi place după ce mă obișnuiesc.
— Te-ai mai gustat până acum?
Tremur, iar întrebarea lui nu mă face să mă relaxez.
— Nu.
Se ridică și mă sărută. Simt un gust ușor sărat.
Ne sărutăm în timp ce degetele lui fac ravagii în interiorul meu. Îi gem în sărut și iuțește mișcările.
— Mă omori când îți aud gemetele! spune și mă sărută cu pasiune.
Sunt din nou pe marginea prăpastiei, simt o imensă stare de euforie în întreg corpul. Țip peste buzele ce mă sărută cu atât de multă dorință.
Rămân fără aer. Așa ceva este incredibil... Nu am mai simțit în viața mea atât de multă plăcere.
— Ești bine?
— Da...
Îmi rânjește văzând că sunt secată de puteri.
— Nu mai râde...
CITEȘTI
Iubire neprevazută Vol. 2
RomanceRose White, fiica lui Ryan și a Lidyei, moștenește caracterul tatălui ei, fiind o femeie puternică și dură. Încă din copilărie a fost independentă, nelăsând loc de joacă în viața ei. La cei 22 de ani ai ei a realizat mai multe decât o persoană care...