06. Mérges bájitalok

1K 29 2
                                    

Dupla bájitaltan a mardekárral. Milyen ismerősen cseng ez az órarend. El sem hiszem, hogy éppen ezzel a tantárggyal kezdem meg a tanévet. Nem lehetek ennyire szerencsétlen. Egyetlen reményem az, hogy talán azok a bizonyos nem kívánatos személyek nem vették fel ezt a tárgyat a R.A.V.A.S.Z. szintű képzésben.

Az öreg baldachinos ágyamban ülve, az órarendem tanulmányozom. Előbb ébredtem többieknél, valószínűleg mert előbb is feküdtem, mivel nem voltam party hangulatban este.
Inkább megittam az áloműző főzetem és aludni tértem.

A háború óta szükségem van erre a főzetre, enélkül sikítva riadok fel hideg verejtékben úszva. Szinte minden éjjel újraélem a háború valamennyi borzalmát, az élen a Malfoy kúriával.

Még mindig hallom Bellatrix éles kacaját és kéjesen csengő hangját.

"- Crucio!!"

Az álmok sokszor annyira valóságosak, hogy felriadva is érzem a fájdalmat. A csontjaim, minta izzó fémből lennének a testemben. A karom pedig...
Kezemet végighúzva az alkaromon, érzem a heg kidudorodó vonalait. Az az őrült némber, örök nyomot hagyott rajtam.

"Sárvérű"

Csendben ellenőrzöm, hogy mennyi főzetem maradt még, hány éjszakára elég. Nem akarom, hogy újdonsült szobatársaimnak gondot okozzak. Sajnálkozásukra sincs szükségem.

Gyorsan felöltöztem, fogtam a táskám és lementem a nagyterembe reggelizni.
Csak egy kis pirítóst ettem és kávét ittam, miközben belemerültem a bájitaltan könyvem olvasásába.

- Szervusz, Hermione. - köszönt rám egy álmatag kedves hang.

- Luna, szia.

  Ez a lány, mintha egy cseppet sem változott volna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ez a lány, mintha egy cseppet sem változott volna. Még mindig különc stílusa van, és még mindig a Hírverőt olvassa, ami már nem is olyan meglepő. A lap legalább annyira híres és jólmenő lett, mint a Reggeli Próféta.

- Ginny mesélte, hogy gondterhelt vagy mostanság. Nem kell, hogy egyedül bírkozz meg a problémákkal. Most is vannak barátaid.

Válaszomat meg sem várva, mosolyogva és dudorászva tovább sétált a hollóhát asztalához.

- Jó reggelt! Te talán a tyúkokkal keltél? Otthon az Odúban, hagyján hogy van, aki ezt teszi, de itt még csak tyúkok sincsenek. Amúgy, hogy vagy?
- Ginny egyértelműen lelkesebben kelt, mint én.

- Hát, nem igazán tudom. Még nem találom a helyem. Kicsit sok volt mindent.

- Igen azt látom. Hagrid téged is meghívott délutáni teára?

- Igen. Téged is?

- Mhmm. Meg Luna is jönne, ha nem gond. Esetleg Neville? Mondjuk ő az üvegházban maradna Bimba professzorral. Úgy látszik a gyógynövénytan miatt jött vissza. Szeretne azzal foglalkozni, azt mondta az az egyetlen dolog, amiben igazán jó.

DramioneWhere stories live. Discover now