Az esküvőnk után nemsokkal, Hermione egészséges fiú gyermeknek adott életet. A kis Scorpius pont olyan, mint amilyen én voltam kiskoromban.
Sosem gondoltam volna, hogy apának lenni ennyire felemelő érzés.Az életünk egészen más kalandokról kezdett el szólni, például, hogy a kicsi ne szerezze meg a pálcáinkat még veletlenül se, mert abból bizony igencsak nagy galiba kerekedett mindig. Egyértelműen átjárja a mágia, nála aztán nem kérdés, hogy a Roxfortból levet fog e kapni.
Örökmozgó kis rosszcsont, sokszor rendkívül fárasztó tud lenni, de minden vele töltött perc maga a csoda.Az auror kiképzésen sikeresen levizsgáztam. Már teljes értekű tagja vagyok a bűnüldözési csoportnak. Nem is egy sikeres bevetésen voltam már. Úgy érzem ennél jobb állásom nem is lehetne.
Meglepő, de Potterrel egész jó viszonyt ápolunk egymás közt. Időközben elvette a kis Weasley lányt és náluk is született gyermek. Sokszor összejárunk a szabadidőnkben, nem mellesleg a gyerekek is imádnak együtt játszani.
Weasley patkány, ahogyan csak én nevezem, lett éppenséggel túl sikeres. Lavender rövid időn belül szakított vele, mivel rájött, hogy Weasleynek esze ágámban sincs vele egyhamar összeházasoni, majd meglehetősen hamar hozzá is ment egy tehetős varázslóhoz.
Weasley jelenlet szingli és bár hangoztatja, hogy milyen szép is az agglegény élet, közben sóvárogva nézi, ahogy két egykora barátja révbe ért és boldog családos emberek.Az én gyönyörű és eszes Hermioném, szintén a minisztérium alkalmazottja lett és szépen halad felfelé a ranglétrán. Esküszöm, egyszer még miniszterelnök lesz ebből a fantasztikus boszorkányból. Csak egy kisebb szünetet tartott a karrierjében, amíg megszületett a kislányunk, Cassiopeia, vele teljessé vált a családunk.
Sosem tudom eléggé megköszönni neki, hogy engem választott társának és ilyen csodálatos kalandokba kezdett velem.
Neki hála, Malfoynak lenni már nem szégyenletes dolog, ez a név már a becsülettel és tisztesseggel fonódik össze.Annak idején egy bölcs mágus jól monda:
A szeretet erősebb bármely mágiánál, és én boldok vagyok, hogy egy ilyen varázslatos életben lehet részem.
YOU ARE READING
Dramione
FanfictionEz egy Harry Potter fanfiction. Természetesen a story alapja és a karakterek, mind J.K.Rowling tulajdona. Részemről csak "papírra vetettem" egy folytatást, melyet szívesen olvasnék bármikor. Sokat foglalkoztatott ez a téma, így végül arra a dönté...