10. Halloween-i jelmezbál

987 23 0
                                    

Október 31-én iskolánkban álarcosbált rendezünk a nagyteremben. Minden kedves diákot várunk a táncparketten.
Fellépő zenekar:
The Weird Sisters

A hír futótűzként terjedt az iskolában.

- Ezt nem hiszem el. - huppant le mellém Ginny reggelizni.

- Ja én sem...

- Te már tudtad? - fordult felém döbbenten, Ginny.

- Hogy lehet ezt nem tudni? Tele van plakátolva a suli vele, és mindenki erről beszél.

- Hogy mi?

- A bál... Te nem erről beszélsz?

- Ja nem, én nem. Arról beszélek, hogy most tudtam meg, Malfoy lett a mardekár csapatának új fogója.

- Malfoy? Kviddicsezik? Megint? Pedig most be sem tudta vásárolni magát a csapatba...

- Nekem mondod? Biztos, hogy szabálytalankodni fog velem a meccseken. - zsörtölődött. - Amúgy a bált szuper ötletnek tartom. Úgy tudom azért lesz álarcos, hogy mindenki, háztól és hovatartozástól függetlenül, jól érezhesse magát. McGalagony szeretné, ha a múltunk nélkül tudnánk új alapokra helyezni a kapcsolatainkat. Minek öltözzünk be? - váltott hirtelen vidámabb témára.

- Beöltözni? Menni akarsz?

- Még szép. Te is akarsz, hidd el nekem. Hétvégére ki kell találnunk valami klasszat. Mulatunk egy jót és elfelejtünk minden rosszat. Szükségünk lesz valami klassz jelmezre... - ezzel bele is veszett saját gondolataiba.

Ha Ginny a fejébe vesz valamit, akkor az elől nincs menekvés

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ha Ginny a fejébe vesz valamit, akkor az elől nincs menekvés.

~~§~~

Halloween napja...

Pansy napok óta nyúz, hogy milyen szuperül fogunk együtt kinézni. Ő lesz a bál királynője én pedig az ő királya. Szándékosan fel akarta fedni kilétünket, mondván, nekünk nincs mit rejtegetni. Vagyunk, akik vagyunk. Ha nem kellünk senkinek az se gond, ott leszünk egymásnak.

Én ezzel nem értettem egyet, de semmi kedvem nem volt vele vitatkozni. Próbáltam a tudtára adni, hogy nem vagyok partner az ötletében, de meg se hallott. Úgy döntöttem, a magam útját fogom járni, és ha ez nem tetszik neki, hát akkor így járt.

Öltözékem egy egyszerű mugli öltöny volt. Elegáns volt és nem túl kirívó, nem akartam feltűnést kelteni vele. Ami azt illeti, kiváncsi voltam, vajon hogyan viszonyulnak majd hozzám mások, ha nem tudják kit rejt az álarc.

DramioneWhere stories live. Discover now