36. Jó hírek

679 23 0
                                    

Draco továbbra sem avatott be a titkos levelezésébe. Ötletem sincs, mi lehet benne, de bízom abban, hogy helyesen cselekszik és idővel megosztja velem a titkát.

A vizsgaeredményeket ma hirdették ki. Mindketten kiválóan megfeleltünk mindenből, részemről túl is teljesítettem a maximális pontszámot.
Ennél elégedettebb már nem is lehetnék. Most már nyugodt szívvel pályázhatok bármilyen minisztériumi állasra, már tudom, hogy a teljesítményem alapján fognak megítélni és nem azért, mert az egykori aranytrió tagja voltam.

- Mondtam én, hogy te vagy a legokosabb boszorkány ebben az iskolában. - Draco szemei csak úgy ragyognak a büszkeségről, mikor rám néz. - Meglehet nem is csak az iskolában, hanem az egész varázsló világban.

- Ugyan, ne butáskodj. - felelem elpirulva. - Nálam sokkal zseniálisabb varázslók és boszorkányok is léteznek.

- Számomra nem. - súgja kedvesen a fülembe és megcsókolja a nyakam, majd az arcom, míg végül ajkunk összeér.

Még mindig olyan vele csókolózni, mint legelőször, azt hiszem sosem lesz elég belőle.

Még mindig olyan vele csókolózni, mint legelőször, azt hiszem sosem lesz elég belőle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~§~~

Késő délután van már. Hermione a barátnőivel valami csajos összejövetelt tartanak, így én a srácokkal a kvidiccs pályán töltöm az időm. Szerencsére csatlakoztak hozzánk még mások is, így végül játszottunk egy-két klassz kis meccset.

Épp az utolsó gól után, egy bagoly száll a seprűm nyelére. Intek a többieknek, hogy dolgom akadt, mire egy diák máris átveszi a helyem és új mérkőzést kezdenek, ezúttal nélkülem.

A pálya szélén érek földet, megszabadítom a borítéktól a baglyot, ami rögtön szárnya kap és elröpül a bagolyház felé.
Feltépem a pecsétet és már olvasom is a tartalmát.

Tisztelt Mr. Malfoy!

Örömmel értesítem, hogy a korábbi felteteleink minden pontjának megfelelt. Kérem, hogy Július 1. napján személyesen jelentkezzen a már említett aurorképzésre.

Üdvözlettel
Mafalda Hopkirk

Nem hiszek a szememnek. Háromszor is elolvadom, mire felfogom, hogy ez a valóság. Söprümet hátrahagyva, futva indulok el a kastély felé. Már messziről észreveszem Hermionét, aki épp a pálya felé tart.

Több se kell nekem, odaszaladok hozzá, vigyázva felkapom és megcsókolom.

Több se kell nekem, odaszaladok hozzá, vigyázva felkapom és megcsókolom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~§~~

D

raco, mintha fejben a fellegek felett maradt volna a játék után, annyira boldognak tűnik. Le sem akar tenni, csak csókolgat szüntelenül és azt mondogatja.
- Sikerült, Hermione! Sikerült.

- Mi sikerült, Draco? - kérdem tőle nevetve. Úgy látszik a boldogsága ragályos.

Óvatosan letett, arcomat kezei közé fogta. Szemei izgatottan csillognak.

- Emlékszel, hogy a vizsgák előtt a párkányon ültünk és a prófétát olvastam? - lassan bólintok neki. - Igen, azt mondtad nincs benne semmi érdekes. - idéztem fel a pillanatot.

- Ami azt illeti volt, de magam sem tudtam mi sülhet ki belőle, ezért inkább nem mondtam róla semmit. - bocsánatkérően megcsókol ismét. - Volt benne egy cikk, amiben arról írtak, hogy kevesen vannak mostanság az aurorok és szeretnék újra feltölteni a létszámot.

- Jelentkeztél aurornak? - kérdeztem őszintén meglepődve.

- Igen. Írtam a minisztériumnak, hogy szívesen beállnék én is közéjük. A levél, amit a múltkor kaptam, az volt az egyik válaszuk. Azt írták benne, hogy szükségük van egy ajánlásra, valakire aki felelősseget vállal értem és az eredményeimre. - szóhoz sem jutok ezek hallatán. Úgy látszik a minisztérium nem igazán bízik abban, hogy egy Malfoy jó ember is lehet.

- Aznap azonnal MgGalagony professzor irodájába rohantam és amit eddig nem tudtam, azt a jelek szerint mégis megtette értem. Felvettek Hermione! Suli után mehetek a kiképzésre! - szinte ujjong örömében. Ismét felkap és megcsókol.
- Lesz munkám és tudok majd gondoskodni rólatok, nem csak valami teher leszek a válladon, akit neked kell eltartanod, mert a múltja örökké kísérti. - újabb és újabb csókokkal halmoz el közben.

Nem bírom ki nevetés nélkül. Annyira boldog és én vele együtt örülhetek a szebb jövőnknek.

- Mintha csak újjá születtem volna melletted, Hermione. Köszönöm, hogy vagy nekem.

 Köszönöm, hogy vagy nekem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
DramioneWhere stories live. Discover now