37. Az Utolsó Expressz

670 19 0
                                    

Hát, ez a nap is elékrezett. Az utolsó napunk Roxfortban. Utoljára ébredtünk fel a kastély titkos szobájának rejtett falai között.
Szinte hihetetlen, hogy ilyen gyorsan elrepült az idő felettünk.

Draco szokás szerint már ébren van, mire felkelek. Kicsit gondterheltnek látom. Feszülten járkál oda-vissza a szoba közepén.

- Mi a baj? - kérdem félig ásítozva.

- A jelentkezés és az eredményekre várakozás közben, teljesen megfeledkeztem róla, hogy ma hazautazunk. - feleli idegesen.

- Igen, tudom. Mi ezzel a gond? - kikászálodtam az ágyból és odamentem hozzá, hogy megnyugtassam.

- Haza? - kérdi tőlem kétségbeesetten. - Hermione, tudtommal egyikünknek sincs hova hazamennie. Hova is megyünk mi innen tulajdonképpen? Nem hagyhatom, hogy...

- Csss, nyugi. - csititom el szelíden megcsókolva őt. - Ne haragudj, tegnap elfelejtettem mondani, pedig épp azért indultam el érted a pályára, de aztán mondtad az állást... Na mindegy. Szóval a csajos kis összejövetelen, Luna mutatta a Hírverő holnapi számát. Tudod az apukájáé a lap, így Luna a hivatalos megjelenés előtt kap egy példányt belőle...

- Mi a lényeg? - szól közbe türelmetlenül forgatva szemeit, de közben cseppet sem haragszik.

- Csss, ne szólj közbe. - szólok rá és puszit nyomok az arcára. - Szóval Mr. Lovegood mostanában lehoz néhány hirdetést is a lapban. Luna kiszúrt egy számunkra érdekeset és tegnap részemről is lezajlott egy titkos kis levelezés. - célzasomra lesüti a szemét, még mindig sajnálja, hogy annyit kellett titkolóznia előttem. -
Egy idős boszorkánynak írtunk, aki egy két lakásos társasházban él. Az emeleti lakásba keresett új lakót. Nem feltétlenül a lakbér, sokkal inkább tarsaságra és némi segítségre lenne szüksége.

- Mennyi az esélye annak, hogy éppen mi kapjuk meg a lakást? Bizonyára többen is jelentkeznek rá.

- Mint mondtam, a lap csak holnap jelenik meg, mi pedig már tegnap üzentünk reggel. Délutánra már meg is érkezett a válasz. Miénk az emeleti lakás, vár bennünket szeretettel az idős hölgy. A hirdetését már le sem hozzák a holnapi számban.

Draco arcáról a döbbenet, a megkönnyebbülés és az öröm egyvelege olvasható le egyszerre.

- Zseniális egy boszi vagy. - mondja boldogan, csókokkal árasztva el mindenem.

- Együtt vagyunk zseniálisak. - motyogom el két csók között.

Felöltöztünk és végleg elhagytuk a mi kis közös szobánkat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felöltöztünk és végleg elhagytuk a mi kis közös szobánkat. Külön külön elsirttünk a saját hálókörleteinkbe összecsomagolni, majd a nagyteremnél találkoztunk, hogy együtt fogyasszuk el az utolsó itteni reggelinket.

Evés után elbúcsúztunk és megköszöntünk mindent szeretett tanárainknak, különösképp McGalagony professzornak.

- Aztán csak jót halljak maguk felől - szól utanunk szigorúan.

Draco, Ginny, Luna és én együtt indultunk el a vasútállomáshoz. Közös kupéba telepedtünk le így négyen együtt.

Egész úton London felé a régi szép emlékeken nevettünk és persze megbeszéltük kinre milyen új kalandok várnak az iskolán kívül

Mikor a vonat már lassulni kezdett, kissé szomorkásra fordult a hangulat. Amint a vonat egy utolsó rándulással megáll, mind tudjuk, hogy egy korszak véget ért.

Könnyes búcsút veszek a lányoktól, persze tudom, hogy még látni fogom őket, de már nem mindennap mint eddig.

- Esküszöm, holnap szerzek egy baglyot és írok nektek minél többször. - mondom pityeregve.

- Ne feledd, hozzánk még hivatalosak vagytok vedégségbe. - feleli Ginny, szemeit törölgetve.

- Vigyázzatok a narglikkal, szeret a babák feje fölé akasztott játékokban megbújni. - hát igen, tipikus Luna.

Draco is visszaért még épp időben, hogy segítsen a csomagokat lepakolni a vonatról. Ő is elköszönt a kviddics csapat tagjaitól.

A peronon még integetünk egymásnak, majd kézen fogom Dracot, egymásra mosolygunk és dehopponálunk.

Kezdetét veszi egy új kaland, egy új élet.

Kezdetét veszi egy új kaland, egy új élet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
DramioneWhere stories live. Discover now