09. Nem várt fordulat

1K 26 0
                                    

Napok teltek el a bájitaltan óra óta, de Pansy még mindig örjöng miatta. Megint fel-alá járkál a klubhelyiségben és kiabál. Kezdem egyre inkább unni a hisztijét.

- Kitiltottak az óráról! A fő tárgyam volt és kitiltottak róla! Tudod ez mit jelent, Draco?! Az a mocskos kis sárverű tönkretette a karrierem! Lemerem fogadni, hogy ez az ő műve! Más esetben megúsztam volna pontlevonással vagy büntetőfeladattal...

- Higgadj le, Pens. Sajnálom, de azt kell mondjam, ezt most magadnak köszönheted, nem másnak...

- Hogy mivan?!! Te most azt a söpredéket véded helyettem?!

Merlinre... Kár volt kinyitnom a szám...

- Nem, Pansy. Nem védek senkit, de ami igaz, az igaz. Ostobán csináltad a kis akciódat. Lumpsluck ugyan nem normális, de annyira azért nem hülye az öreg. Tisztában van a képességeiddel, ahogy McGalagony is. Az óra anyaga egészen más volt, és te még az üstöd tartalmát sem tüntetted el, mielőtt Grangerre dobtál egy üveggel belőle. A vak is láthatta, mit főztél, hol landolt és mi lett a végeredmény. Te sem gondolhattad komolyan, hogy elhiszik, egy kiváló bájitalkeverő véletlenül csinált egy tökéletes mérget, és az pont oda esett ahova.

- Szóval úgy gondolod, megérdemlem, hogy ezt tegyék velem?! - Pansy feje rohamosan vörösödött, és hanga is egyre magasabbra kúszott dühében. Szinte már visítva kiabált nekem.

- Nem, Pans, én ezt nem mondtam... - sóhajtottam. Az az érzésem, Pansy kezdi elveszteni a józan eszét.

- Lehet, hogy ostobán csináltam és elhamarkodtam a dolgot, de el kell ismerned, ha nem az a mocskos sárverű lett volna, aki kapja a kis "ajándékom", akkor most is járhatnék bájitaltanra!
Ideje észrevenned Draco, hogy az a szuka mindenünket elvette! Megölette és börtönbe jutatta a családtagjainkat, kisemmiztek minket, elvették a jövőnket! Nagymúltú aranyvérű családokat tapostak el, és mégis miért?! Azért, hogy ez a mocskos mugliivadék sokra vigye a mi világunkban?! Na azt már nem!
Az a nyomorult sárvérű garantáltan megfizet mindenért!

Tombolva hátat fordított nekem és elviharzott a lányok hálókörlete felé.
Azt hiszem, jobb ha szemmel tartom mostantól. Na, nem mintha Grangert félteném, sokkal inkább azért aggódom, nehogy Pansy valami eszelős őrültséget csináljon a maga kárára, megint...

 Na, nem mintha Grangert félteném, sokkal inkább azért aggódom, nehogy Pansy valami eszelős őrültséget csináljon a maga kárára, megint

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eltelt két hét a suli kezdése óta, és Pansy többet nem hozta fel a korábbi témát. Valamivel zárkózottabb lett, de továbbra is kereste a társaságom. Persze morgott, ha meglátta Grangert, de hamar elhallgatott.

Szeptember közepével a faliújságra kikerültek a kviddics csapatok toborzó időpontjai.
A mardekár is hirdetett meg szabad posztokat, köztük új fogót is kerestek.

Potter és Weasley kikerültek már a képből, szóval komolyan elgondolkodtam, hogy elmenjek a válogatásra.
Gyerekként, mikor otthon röpködtem, mindig arra vágytam, hogy benne lehessek a csapatban és apám büszke legyen rám.
Most már nem vágyom apám elismerésére, de azt hiszem ideje egy kicsit jobban odafigyelnem arra, amit én akarok. Ki tudja, talán megismerek pár új embert is, segíthetnek boldogulni a suli után is. Jelenleg az ismerőseim köre, Pansyvel bezárul, és valljuk be, nem szívesen élném le éppen vele az életem.

DramioneWhere stories live. Discover now