🍪77🍪

476 79 288
                                    

Duyduğuma göre sınav haftanızmış minik fasulyelerim!

İyi kopyalar demek istiyorum! Bir de taktik vereyim, maskenin içine koyun kağıdınızı heheh

🍪

Ciddi anlamda ballı bir öpücük vermiştik birbirimize.

Uzun olandan.

Ve sonra sarılmıştık sıkıca. Kollarımı bedenine sarıp saçlarımın yüzünü istila etmesine izin vereceğim şekilde.

Bunu beklemiyordum! Louis bana hızlı alışıyor olmalı! Aksi takdirde nasıl şimdiden utangaçlığını delmeye başlarım ki?

Gördünüz işte onu ne zaman öpsem karşılık veriyor ve bu gece de kendisi yaklaştı bana? Minik bal damlama güven veriyorum!

Bu önemli.

Onun yanımda rahat olmasını çok istiyorum, utanması aşırı şeker utanmaya devam edebilir ama rahat olsun. İstediği zaman bana yaklaşın, sarılsın, öpsün!

Çok mu imkansız beklentiler sanki!

"Hazza?"

Şu lakaba bakın, o bir edebiyat harikası! Ağzından çıkan her kelime bal tadı veriyor.

Ay ben cidden aşık oldum...

"Loeh?" Başımı başına yaslamayı bırakıp onunla burun buruna geldim. Kokusu sarhoş ediciydi. Tekrar öpesim gelmişti kırmızı dudaklarını.

Aşk başka tutku başkadır ya hani, Louis ikisinin bir araya gelimi gibi bir şey benim için! Gözlerimi kapattım balım konuşurken, aksi taktirde sonuçlarına katlanırdınız.

"Yarın okula birlikte gideceğiz ya, sorarlarsa ne diyeceğiz?"

Gülümsedim, karanlık olsa da beni az çok seçtiğini biliyordum.

"Neden saklayalım ki, söyle gitsin Balım, Harry'i eve attım de."

Bacağıma yediğim zararsız cimcikten sonra gözlerimi açıp gülerek dudağına minik bir buse kondurdum. Artık daha az şaşırıyordu ama irkilişini net olarak hissediyorum. Tekrar göz göze geldik. İkimiz de istemsizce gülümsüyorduk. Zorlukla dudak büzdüm.

"Ama böyle huysuz olma, üzülüyorum."

Mavileri irice açıldı, kaçtı onu pişman etmem için bu kadarı yetiyordu...manipüleye fazla açık.
Ee böyle devam edersen bu dünyada yerler ki seni!

Tabii benden sıra onlara gelirse.

"Gerçekten huysuz muyum?"

Yaaa

HUYSUZ VE HÜZÜNLÜ BAL!

Başımı salladığımda kaşlarını çattı. Kızmış gibiydi. Bu sevimli!

"İnsan inkar eder."

"Ben insan değilim, anime kızıyım!"

İç çekse de gülümseyişini görebiliyordum. Bunu sevdi! Mizah anlayışımızın bu kadar uyması normal değil!

Ve neden sürekli olarak sırnaştığımızı ben de anlamadım inanın, ama bu hiç de üzerine düştüğüm bir problem değil. Hatta oldukça memnunum halimden. Belki bir hatta daha vardır, Louis'nin benim samimiyetime karşılık vermeye devam etmesini istediğim hakkında.

Sarılmamız gevşedi, balımla muhabbet etmek, onu öpmek istiyordum uyumak falan niyetinde değilim ama fazla heyecanlı bir gün geçirmiştik, gözlerimiz kapanıyordu istemsizce.

It's Time / LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin