; slayer

60 5 16
                                    

- random idea.

•••

actually , aku pernah type satu fanfiction genre dark . waktu tu aku sekolah lagi tapi sangkut kat chapter 2 HAHAH

waktu tu aku mendalami gila dengan tbznewberry punya book . seriously best ! korang kalau minat gila yandere book ni baik pi jenguk account dia . aku jamin best gila .

okay back to story , that ff tu sepatutnya mengisahkan eleven mafia ( maybe kot- ) obsessed gila dngn sorang girl ni . tapi tulah , tergantung sampai ke sudah 🥲

sajala aku try taruk kat sini . teringin gak nak tengok orang baca hihi- . kalau tak membazir jela ai type panjang lebar tapi berkulat dalam draft haha hehe .

macam tak best tapi enjoy ;)

--❦︎--

- lim daeun as you -

cameo : tbz , seonghwa , yujin

━1━

« daeun »

" Lim Da Eun . 100 markah . "

Aku terus bangkit daripada kerusi dengan penuh rasa bangga . Kenapa bangga ? First time kot aku dapat full mark !

" Class ! Beri tepukan sikit . Subject ni kalau korang usaha lebih , mesti dapat apa yang Daeun capai sekarang . "

Gamat suasana dewan kuliah dengan tepukan dari classmates aku . Aku mengukirkan senyuman .

" Come and take your paper . " madam melayang layangkan kertasku di hadapan .

Dengan langkah berhati hati , aku menuruni anak tangga dewan kuliah menuju ke arahnya .

" Congratulations- " bisiknya .

Aku mengangguk kecil dan kembali ke tempatku semula . Tanpa aku sedar , ada mata mata yang sedang memerhati dengan perasaan benci yang meluap luap .

--❦︎--

" Heyyy- Daeun ! "

Belum sempat aku menyuap sup daging ke dalam mulut , satu beg yang berisi buku dilempar padaku . Habis tumpah sup panas tersebut pada baju aku .

" AUCH- " aku menepis sisa sup itu .

" Oh- no ! Sorry wey ! " Yujin tersenyum sinis sambil mencapai begnya semula .

That fucking Yujin-

" Apa kau nak- " dingin aku bersuara .

" Apa aku nak ? Hm- let's see- . "

Dia meletakkan semula beg tersebut di atas meja . Sinis pandangannya padaku .

" Buatkan assignment aku please- , kau kan budak pandai . " Yujin mengenyitkan sebelah matanya padaku .

" Hell no . Kau buat sendiri . " aku terus mencapai beg milikku dan berura ura untuk beredar .

escapism.Where stories live. Discover now